![]() |
Pleziersaaigedis #1868
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Tina 48 Paranoide 47 Mutant 45 Lusi 43 Chick Rock 42 Frayne 24 Quintiano 23 fizzle-fluffy 20 Sadye 20 Trimm Trabb 19 MargotTenenbaum 18 Absinthe. 15 Miekje* 14 Ingegerd 14 Snebbeltje 12 Little Phoebe 12 Qimm 10 Sarah 10 Neko* 9 Dark Phoenix 9 Haubenmeise 8 Lieveheersbeest 7 Carn 7 .sann 6 Noedelhap 5 Turk February 4 Pip 4 lovage 2 DonaldFuck 2 Korreltjezout 1 Tink* 1 Citaat:
|
De titel :lief:
|
Jaaaaaaa, titel :lief:
|
|
Mijn huisarts heeft gewoon iedere dag van half 1 tot half 2 inloopspreekuur, hoef je niet voor te bellen (y) En simpele dingen doet 'ie liever per email. Ook zet hij braaf op zijn website wanneer hij op vakantie is, zodat je niet voor niks hoeft te komen.
|
Thanks Quintiano, dat kipfiletprutje ga ik eens doen. En Lusi, die standaard pizza probeer ik juist eens te voorkomen :D
|
Pizza was ook grapje!
|
|
Ik zie overigens wel gebeuren dat het een keer pizza wordt :herp:
|
Weet je para, ik vind het een gaaf gifje. Maar ik stoor me aan je random stennisschopperij :o of het is onwetendheid, maar dan wel akelig naïef. Het klinkt dramatisch maar het komt overeen met dierenmishandeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grapje he ik ga geen discussie hierover voeren :d ik heb nu al spijt van het posten :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Nadeel aan mijn huisarts is wel dat hij dingen zegt als 'er komen hier veel studentes :ertur:' en 'ik ben zestig, en veel mensen hebben na hun vijftigste geen seks meer, maar dat geldt niet voor iedereen hoor :ertur:' en 'vroeger deden we dat allemaal gewoon zelf, maar nu moet ik je helaas doorsturen naar de gynaecoloog :(' en 'je hebt een gezond gewicht, maar eigenlijk moet je wel lekker slank zijn en een BMI van 22, of wil je niet dat alle jongens achter je aanlopen? ;)'
:lisa: Sarah naamzoek, niet op zo'n manier tegen je patiënten praten graag :y |
Alleen al omdat men dan schizofrenie vermoeden zal :Lisa:
|
Citaat:
|
Alleen ja, die ongepaste opmerkingen.
|
Meh, de vrouw van m'n vader is vrijdag in elkaar gestort, sindsdien allerlei uitvallende lichaamsfuncties en sinds vanochtend herkent ze niemand meer/reageert nergens meer op. Papa helemaal in paniek en huilend aan de telefoon, want z'n vrouw weet niet meer wie ie is :( Wat een ellende jongens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En sann wat kut van je soortement van stiefmama. |
Wat naar :( sterkte sann
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaaahhh Sann wat ontzettend kut! Sterkte ermee....
Hier moet je bijna standaard een week wachten voor je bij de HA terecht kan. Bij de HA bij mijn ouders in het dorp kon je donderdagmiddag bellen en vrijdagochtend terecht. Ideaal. |
Sterkte sann.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die noodles met kokosmelk, hoe doe je dat? Wat doe je daar in? |
Citaat:
|
Citaat:
en moet je dan ook zelf pizza-saus maken? Meestal pleur ik gewoon een basic pizza in de oven met wat extra groenten erop. Ik doe ook veel rijst met kipprutjes maken (net nog het restje van gisteren op), of ik doe wat krieltjes met kruiden in de oven en gooi er dan een maiskolf naast. Kipfilet of hamburgert oid bakken en hopla, maaltijd! |
Citaat:
|
@Trimm: Neuh, half uurtje ofzo en dan is het ontdooit genoeg om uit te rollen. Ik gebruik altijd van die pakjes tomatensaus, dus ik doe niet zo moeilijk met zelf pizzasaus maken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk Breaking Amish en ik verbaas me erover dat veel van -vooral- de dames behoorlijk vloekt. Hebben ze dat bij de Amish geleerd?
|
Dank lieverds <3
|
sterkte sann!
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |