![]() |
Goudvisjes
Hey,
Ik heb al sinds 3 dagen 2 lieve goudvisjes gekocht. Ze zijn nog best klein. Ze zwemmen in een aquarium van 40cm breed en hoog ook. Ik heb 2 zuurstofplantjes en 2 mooie nepplantjes en blauwe steentjes. Alleen mijn goudvisjes zijn steeds bij elkaar, ze zijn altijd samen. En ze zwemmen alleen beneden als ik kijk. En wanneer ik niet kijk gaan ze wel hoger zwemmen. Wanneer ik ga slapen gaan ze een kleine tijdje lucht happen want dan hoor ik allemaal geluidjes. Er is toch niks aan de hand met mijn goudvisjes?! Of wel :( Need your help. sayhellox |
Hoe zouden goudvisjes volgens jou dan moeten doen? :confused:
|
Vrolijk LOL.
Geen idee! :( Achja ik weet er niet zo veel van. Maar goed, ze zijn heel schattig en klein. :) |
En daarom is het heel belangrijk je altijd goed in te lezen voor je een dier aanschaft, zelfs al zijn het maar kleine goudvisjes.
|
Wat had je verwacht, dansjes en cheerleaders? Een ballonnenfeest?
|
Nee, meer een disco aquarium nu goed
|
Als ze veel onderin de kom zitten en dicht bij elkaar, kan het zijn dat het water te koud is. Over het algemeen trekt dat wel bij als ze in een verwarmde ruimte in huis staan. Als ze teveel lucht happen, kan je een pompje kopen voor in je aquarium of het water is te vies en je moet je bak schoonmaken maar dat zal na drie dagen nog wel niet.
|
pompjekopen en waar heb je je aquarium staan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |