![]() |
Wie camt er en wat laat je dan zien ?
Wie heeft er een cam en gebruikt hem ? Wat laat je zien als er wat gevraagd wordt? Ga je bijvoorbeeld uit de kleren voor de cam ??
|
Als er tussen mij en die meid wederzijds vertrouwen is wil ik best wel wat uittrekken ja .. en ook wel wat demonstraties geven ..
|
Ook als je haar alleen maar via de cam hebt gezien en niet in het echt ?
|
Ik zou het juist eerder met een "onbekende" doen omdat je dan zeker weet dat niemand ze zal zien die jij kent en zij jou.. Ik heb 1x via whatsapp foto's en filmpjes uitgewisseld met meid van school maar dat voelde wel heel vertrouwd dus ben nooit bang.. Ik laat ook nooit me hoofd zien tijdens het cammen.
|
Joe. Nooit gezicht doen
|
Me hoofd zou ik ook nooit laten zien inderdaad !! Maar wat heb je wel laten zien ? En wat heeft zij laten zien ? Wat was de 1e stap die je nam om iets te laten zien ?
|
Alles al laten zien.. Ik vroeg altijd of ze weleens geil waren en of ze dingen wouden laten zien als ik dat ook aan haar zou laten zien en ze vonden het goed ( ja ik heb het met meerdere gedaan -niet tegelijk ofzo-) Ik ging rukken en de meiden vingeren. Het verst ben ik denk gegaan met dat meisje van school want die liet echt elk geil ding zien wat ze deed -en ik ook aan haar-
|
Citaat:
|
Camseks, nah niks voor mij. Foto's wel is maar met cam? Ik geil vrouwen liever op met mijn poëtische kunstwerken om later het bed te delen..
|
Citaat:
|
Citaat:
haha heb jij even geluk gehad dat ze alles liet zien. Heb jij ook alles laten zien ? |
In mijn glansrijke intarwebscarrière heb ik slechts met drie mensen gecamt. En daar had ik ook wat mee, one way or the other. Pretty much sums it up.
|
Citaat:
In die zin zou spijt het wel eens kunnen zijn ja. |
Nooit gesekscamt. Lijkt me niets aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |