![]() |
Meisje uit de klas
Hallo allemaal,
Ik zit nu in de vijfde klas, en zit sinds vorig jaar bij een meisje in de klas.waar ik al vrij snel verliefd op ben geworden. En je raad het al: ik durf het niet te zeggen. Ze is een mooie leuke spontane sociale en aardige meid van 16. Ik ben ook 16. Ik vind mezelf eigenlijk niet zo mooi waardoor ik misschien (onbewust) niet zo zelfverzekerd ben. Ik heb niet echt hobby's. ook ben ik niet.echt iemsnd die snel de stoute schoenen aantrekt. Ik niet onverzorgd ofzo. Ik ben denk ik wel gewoon aardig en sociaal. Af en toe zit ik naast haar in de les, maar de gesprekken gaan dan niet echt diep. Ik merk op geen enkele manier dat ze mij leuk vind dus ik ben best bang om te worden afgewezen. Bovendien is ze op school haast nooit alleen waardoor ik het niet eens zou kunnen vragen (al zou ik het willen). Eigenlijk weet ik niet eens of ze al een vriend heeft. Ik hoor haar er nooit over praten maar ik dacht er van iemand anders wel eens over gehoord te hebben. Ik weet dus eigenlijk niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik weet dat jullie gaan zeggen: zeg het haar gewoon. Maar dat durf ik simpelweg niet. 2 goede vrienden weten het trouwens ook dus dat is ook best lastig (zij vertellen het echt niet door, zo zijn ze niet, maar toch...).wat te doen? |
Ik snap eigenlijk wel waarom je het niet durft te vertellen! Mij lijkt het ook lastig, onzekerheid is altijd stom. Maar vind je een meisje niet leuker als je diepgaande gesprekken met haar kan voeren? Vind je haar ook leuk om haar innerlijk? Ik zou nog even wachten met het haar zeggen, en probeer soms een gesprek met haar te voeren en te zorgen dat ze jou misschien ook beter kan leren kennen. Als je het heel gezellig met haar hebt is het misschien minder lastig om het te zeggen. Maak je vooral geen zorgen, verliefd zijn heeft ook positieve kanten ;) xx
|
Verdiep ns in haar leven. Als je haar op facebook kan vinden bekijk haar pagina ns. Je weet dan al wat ze leuk vind en van alles.
De beste manier is natuurlijk om op haar af te stappen. Fuck it wat de rest denkt. Je merkt dan zelf wel of ze iets in je ziet zitten of niet. |
haha gewoon met haar proberen te praten als ze je aankijk lachen (niet hardop maar zon lag van swagger) als je niet tevreden over jezelf bet qau uiterlijk kijk wat anderen dragen of hoe ze hun haar doen. en maak grapjes geen beledingende maar gewoon leuke grapjes dan val je meer op en probeer veel leuke dingen op social media te zetten zodat mensen denken dat je vaak leuke dingen doet dit geeft high status aan en probeer veel buiten met mensen te chillen als je dat doet verbeter je je sociaale vaardigheden en praat je makkelijker met mensen dus ook met haar en ga er dan gewoon opaf ga met haar en haar vrienden/vriendinen praten en met haar een normale hoe gaat het kan wonderen doen
ps nooit gedacht dat een 13 jarige meer ervaring met dit soort dingen heeft als een 16 jarige kom onder die steen vandaan gast verstop je niet meer!!!!!!!! |
Citaat:
gelukkig is dit ook niet zo. en je bent ook geen dj ;) |
eh jawel ik ben alleen niet bekent maar is dit niet een beetje oftopic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beste,
je moet gewoon je angsten overwinnen ,berijd anders eens een gesprek voor en als je haar echt goed leert kennen dan kun je haar vertellen over je gevoelens en als je haar echt leert kennen dan pas kun je weten of je haar leuk vind of niet ik wens je alvast succes mvg soufianne |
Citaat:
Citaat:
|
In plaats van het wel of niet vertellen dat je verliefd op haar bent zou ik het eerst wat rustiger aan doen en haar mee uit vragen. En wat soufianne zegt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |