![]() |
de sterren en de maan
de sterren en de maan
daar wil ik tussen staan daar naar boven wil ik later gaan als dat gaat tussen het felle licht van de sterren en de maan dat is mijn plicht om daar te gaan staan laat me naar boven zwefen als het mijn plicht is om te gaan laat mij niet hier beneden kleven geef me een plekje om daar boven te staan laat me zien wat het is om daar boven aan de hemel te staan ook al heb ik het mis het lijkt mij prachtig om daar boven te staan tussen de sterren en de maan |
Om eerlijk te zijn vindt ik dat je een beetje in herhaling valt.. zit er nog een diepe gedachte achter ofzow ?
|
Ik vind je gedicht heel mooi hoor!
ik zou ook wel tussen de sterren en de maan willen staan! groetjes gabriella. |
Citaat:
|
Citaat:
bedankt voo rje reactie http://forum.scholieren.com/smile.gif xxx sylly |
de diepe gedachten is ik wil mooi zijn en ik bemind de sterren en de maan maar ja als je me niet kent dat weet je dat ook niet he!!!
jep, en als ik niet weet wat jij bedoelt kan ik zeker opzouten zeker. tja, wat is dichten toch vervelend..moeten verwoorden wat gevoelens drijfen, uhh drijven, ..en dan moet het ook nog rijmen. het is natuurlijk heel erg makkelijk om het af te schrijven op dat mensen jou niet kennen, maar een interpretatie van een gedicht (door de lezer) is zeer persoonlijk. Zo kan jij een gedicht schrijven met een bedoeling A terwijl lezers er B uithalen. Leuke ffecten kun je soms bereiken hoor. maar ga niet aan de horizon naar de haan staan lachen omdat hij toch niet weet dat de aarde om de zon heen draait en daarom 'opkomt'. Ach, naar wie jij bent kunnen wij lang naar gissen, inderdaad, de ware 'ik' van jou zullen wij nooit kennen maar slechts een slappe aftreksel waarin herkenning het residu is. laat je niet teveel gekwetst voelen door mij kritiek, ik wil alleen een beetje onderscheid in de dingen aanbrengen. sukses |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door misspretty (30-12-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |