![]() |
Hoe word ik breder?
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van net 15, 55 kilo en 1,80M. Ik word soms door mijn vrienden voor de grap om geduwd op school, omdat ik zo licht ben. De meeste zijn rond de 60-80 kilo. Mijn vraag is nu, hoe kan ik wat zwaarder worden (om terug te duwen;))? Zou het de beste manier zijn om te trainen, of gewoon wachten tot ik wat ouder en breder word? Meer eten heeft niet echt veel zin, ik eet mijn ouders al helemaal arm. Mvg, iiweare123 :) |
Als je nu al goed eet heeft het denk ik weinig zin om nog meer te gaan eten. Je kunt natuurlijk gaan fitnissen maar 10 á 15 kilo spieren train je er niet zo maar bij. En met 55 kilo bij 1,80 ben je inderdaad aan de dunne kant maar dat zal meer te maken hebben met je lichaamstype dan met je eetgewoontes. Mss iets aan zelfverdediging gaan doen?
|
spiermassa is inderdaad een manier om aan te komen, maar als je erachter bent hoe dan mag je het mij vertellen, ik ben én korter én zwaarder dan jou maar het is me tot nu toe nog nooit gelukt om aan te komen (en men verwijt me dat ik dun ben ondanks een prima bmi van 23.8).
Ik kan je dus weinig praktische tips geven bij mij ligt het er gewoon aan dat ik alles wat ik eet binnen 30 minuten in de pot deponeer denk ik. |
Don't worry :P
Ik ben over minder dan een maand 15...Ben zoals laatst gemeten 1.86 en weeg zoals ik ook laatst heb gewogen zo'n 59 kg. En ik doe ook noge ens aan krachttraining. De spieren zijn te zien, maar snel aankomen erdoor gebeurd niet. Verder eet ik zowat de hele koelkast leeg en kom ik ook niet echt aan :P. Zal liggen aan de leeftijd en de lengte denk ik. |
Geen hw meer maken, geen baantje nemen, maar ga de hele dag naar de sportschool. Doe ik ook
|
Citaat:
Ik hoop zo hard dat je aan het trollen bent maar je advies is wel zo slecht onderbouwd dat ik vrees dat het nog waar is ook. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiterlijk is belangrijker dan hersencellen schat |
Citaat:
Also: er is een ander topic waarin ik wat tips heb gepost. Het is verstandig voor TS om daar even een kijkje te nemen. |
Citaat:
Anyhow, je trollen wordt nu iets te obvious, I'll feed you no further. |
Citaat:
|
Ok genoeg gekissebis nu.
|
ga op rugby/worstelen/judo/zwemmen/turnen , daar krijg je spieren van,
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |