![]() |
Welk huisier wil je nog hebben?
welk dier wil je nog graag als huisdier hebben?
ik wil graag un mopshondje, echt so cute! :p |
balpython of gele rattenslang :)
|
Ik wil er nog graag een westy bij heb er nu al een maar ben helemaal gek op dit hondenras!
|
paard
|
mjah, een koe dus :o
|
een hele slimme aap
dan leer ik 'em mijn rommel op te ruimen en noem ik 'em vis en dan mag 'ie met mij mee naar school :) |
een beer:p
|
een kat ;) en die krijg ik als ik dit jaar me examen haal WHOEI!
|
Een chimpansee, dat lijkt me supertof! :D
Ach, ik ben al heel erg tevreden met mijn kat. :) |
een kat :cool:
|
eeen hagedis =)
|
nog een hond
|
ik had eerst stiekem een goudvis genoemd en em bij een vriendin in haar kom bij haar viz gedaan, alleen die vis begon mijn vis op te eten!! :mad: dus moest ie terug naar de winkel (ik denk dat ie wel onverkoopbaar was geworden) hij heette trouwens Paella.
ik wil dus nog wel een vis. en een paard he, wie niet ( hehe, ik lok reacties uit hier...) x maddie |
Joh, ik wil alles nog wel eens 'hebben', maar als t gaat om binnen een jaar wordt het nog een poes of konijntjes. (Ben of eigenlijk was een konijnenhok aan t bouwen).
|
adopteer een poesje! uit het asiel!! jaaaah! konijnen neuken alleen maar. mmm. ieder z'n eigen smaak!
|
Baardagamen
Dendrobaten Theraphosa Blondi |
zo'n megagrote gemeenkijkende hond met van die grote tanden die uti z'n bek groeien en een halsband met van die gemene punten eraan. verder moetie een beetje kwijlen, zoals alle grote gemene honden uit stripverhalen ook altijd doen, echt een beetje zo'n beest waar je het liefst een paar meter omheen wil lopen, al was het alleen al om te voorkomen dat dat hondenkwijl op je schoenen terechtkomt. Hij moet zo'n kop met van die viezige vellen hebben, van die rimpels enzo, en hij moet fifi heten.
|
met 1 hond 2 katten 5 hamsters 2 woestijnratjes 2 ratten en een handvol vissen, wil ik eigelijk nog wel graag een extra kitten, en een tweetal muizen :)
|
Een kat, en een cavia lijkt me ook heel leuk! :)
Ik wil ook een hond, maar pas later in mijn leven, want honden maken veel kabaal en daar begin ik maar aan als ik al wat ouder ben en toch niets beters te doen heb dan op dat beest te schelden! ;) Ripper |
Citaat:
Hij heet DOC ;) en ikke ben volgens hem een aap :S |
Ik wil nog een kat, en een hangbuikzwijn.
Daar hebben we thuis echter niet het juiste milieu en genoeg plaats voor. Later misschien ;) En kippen lijken me wel :cool: |
Een chocolabruine labrador!:)
En ik mag er ook eentje van me ouders..maar ik kan ze niet vinden :confused: |
Citaat:
Het moet dan wéér een grote, rode, agressieve, honden jagende dikzak worden. Ik mis mijn luie gijs :( |
een jonge kat, een ierse terrier ofzow en een golden retriever
|
een kat.. *zijn zo lief*:)
|
een wandelende tak.
ik heb ze vroeger gehad nu niet meer... een vriend heeft ze en misshcien mag ik er weer 1 hebben :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Een golden retriever :)
|
Citaat:
|
hmm met katten heb ik niet zoveel,
en met PAARDEN al helemaal niet! ik heb ooit op les gezeten en ben toen keihard van een paard afgeflikkerd, dus geen paard voor mij :o ze zijn te groot en het is teveel werk.. en ik zie dr ook niks schattigs in ofzo |
Citaat:
Citaat:
|
Een wolf.
|
een yemen kameleon..
|
ey,
ik wil heeeeeeeeeel graag een dwergkees zo'n rooie!!!!! maar k ken der ook geen vinden dus als iemand der een gevonden heeft mail me ajb ff!!!! owja en voor iedereen die nog meer een hond of een kat zoekt check ff: www.dierenasiels.com daar laten ze namelijk heel veel dieren zien uit asiels in nederland en ik geloof dat als het goed is der nu ook een mopshondje zit!!! die wou iemand toch hebben???? naja Kus |
een kleine lapjespoes later
|
een vleermuis, vliegende hond, of skunkje
|
een anaconda. kan ik met em spelen
|
Heb wel eens wat gehoord over wasbeerhonden.
Dan toch liever een Jack Russel-pupje. Die zijn zo mini http://www.smilies.nl/square/sqloved.gif |
een vogelspin of een slang, maar het fokken van het voer voor die beesten lijkt me nie zo heel erg leuk :o
|
Citaat:
Moet je maar raad van beheer bellen en vragen naar het nummer van de labrador rasvereniging. ;) |
nog een pupje erbij en die opvoeden maar het mag niet want we hebben al een hond.
|
ik zou er wel een hangbuikzwijntje bij willen hebben. die lijken me zo cool. die blijk je zindelijk te kunnen krijgen enzo :cool: COOL!
|
Okay thanks ga eens kijken wat ik kan regelen :)
|
een kat
|
schaap
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |