Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   meisjes erectie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1884019)

Lolokaka 13-10-2013 19:46

meisjes erectie

wat is een meisjes erectie eigenlijk,

ben wel nieuwsgierig heb vriendin maar ga het niet aan haar vragen hoor XD

en hoe smaakt het? Is het plakkerig? Is het veel in de erectie (ofzo) trouwens hoe heet het eigenlijk bij een meisje

k zou ''het'' wel willen doen maar ben echt te jong XD als ik de keus had zou ik dus alsnog nee zeggen

ik kijk soms wel naar naakte meisjes vind het wel lekker hopelijk niet raar :(

grtzzz

Lolokaka 13-10-2013 19:47

ik bedoel dan op internet...

Elin3 13-10-2013 19:51

Wat is je vraag precies? Ik vind je verhaal niet erg duidelijk, maar ik zal een poging doen om je te vertellen wat je (naar mijn idee) wil weten.

Een meisje heeft niet zoiets als een erectie, als ze opgewonden raakt (geil wordt) dan kunnen haar tepels stijf worden en zal haar vagina meer vaginaal vocht afscheiden, waardoor het meisje "nat" wordt. (Dit is een soort natuurlijk glijmiddel.) Hoe nat een meisje precies wordt is niet goed te zeggen en verschilt ook per meisje en per situatie.

Dat je interesse hebt in het andere geslacht en over hen fantaseert dwingt je niet om seks te hebben ;) Soms is de kloof tussen seks willen hebben en daadwerkelijk er aan toe zijn om seks te hebben behoorlijk groot. Wat jij doormaakt is dus helemaal niet zo raar.

koningcarl 13-10-2013 19:51

Ik heb me de fuck geen idee wat je überhaupt bedoelt.

Lolokaka 13-10-2013 19:53

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33315918)

simpel wat is voor een meisje ''klaarkomen''

koningcarl 13-10-2013 19:55

Citaat:

Lolokaka schreef: (Bericht 33315923)
interessant XD ga ergens anders onzinigheid schrijven

Ga ergens anders Nederlands leren en typ normaal. Als je nu eenmaal wat duidelijker zou kunnen zijn had ik je geholpen.

Lolokaka 13-10-2013 19:58

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33315926)
Ga ergens anders Nederlands leren en typ normaal. Als je nu eenmaal wat duidelijker zou kunnen zijn had ik je geholpen.

m'n excuses, klopt!
Was niet handig heb het al verandert...

kimberley1997 13-10-2013 20:00

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33315926)

Grappig ventje ben je

koningcarl 13-10-2013 20:02

Citaat:

Lolokaka schreef: (Bericht 33315930)
m'n excuses, klopt!
Was niet handig heb het al verandert...

Een erectie is trouwens niet klaarkomen, voor klaarkomen wordt het woord orgasme gebruikt. En ik denk overigens niet dat je veel antwoorden op je vraag gaat krijgen, een gevoel uitleggen is nogal lastig namelijk.

Citaat:

kimberley1997 schreef: (Bericht 33315934)
Grappig ventje ben je

Niemand vroeg jou iets. :herp:

kimberley1997 13-10-2013 20:04

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33315937)
Een erectie is trouwens niet klaarkomen, voor klaarkomen wordt het woord orgasme gebruikt. En ik denk overigens niet dat je veel antwoorden op je vraag gaat krijgen, een gevoel uitleggen is nogal lastig namelijk.

Niemand vroeg jou iets. :herp:

Vervelend, zo leven met jezelf...

Stinkdier 13-10-2013 20:12

Kimberley, ga ergens anders vervelend doen.
Lolokaka, of je bent een troll of je moet wat boekjes gaan lezen en dan terugkomen.

kimberley1997 13-10-2013 20:13

Citaat:

Stinkdier schreef: (Bericht 33315951)
Kimberley, ga ergens anders vervelend doen.
Lolokaka, of je bent een troll of je moet wat boekjes gaan lezen en dan terugkomen.

Wat bedoel je eigenlijk met trol? Hoor het veel losers zeggen.

Pluis 13-10-2013 20:31

Een troll is iemand die opzettelijk vervelend doet op het internet.

En on that note: ontopic verder en klaar met het gedoe.

arPos 14-10-2013 01:18

wat een vrouwelijk orgasme is... dat weten er helaas maar te weinig :) (zowel vrouwen als mannen)

jongscholiertje 14-10-2013 09:03

Citaat:

Lolokaka schreef: (Bericht 33315906)
wat is een meisjes erectie eigenlijk,

ben wel nieuwsgierig heb vriendin maar ga het niet aan haar vragen hoor XD

en hoe smaakt het? Is het plakkerig? Is het veel in de erectie (ofzo) trouwens hoe heet het eigenlijk bij een meisje

k zou ''het'' wel willen doen maar ben echt te jong XD als ik de keus had zou ik dus alsnog nee zeggen

ik kijk soms wel naar naakte meisjes vind het wel lekker hopelijk niet raar :(

grtzzz

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33315917)
Wat is je vraag precies? Ik vind je verhaal niet erg duidelijk, maar ik zal een poging doen om je te vertellen wat je (naar mijn idee) wil weten.

Een meisje heeft niet zoiets als een erectie, als ze opgewonden raakt (geil wordt) dan kunnen haar tepels stijf worden en zal haar vagina meer vaginaal vocht afscheiden, waardoor het meisje "nat" wordt. (Dit is een soort natuurlijk glijmiddel.) Hoe nat een meisje precies wordt is niet goed te zeggen en verschilt ook per meisje en per situatie.

Dat je interesse hebt in het andere geslacht en over hen fantaseert dwingt je niet om seks te hebben ;) Soms is de kloof tussen seks willen hebben en daadwerkelijk er aan toe zijn om seks te hebben behoorlijk groot. Wat jij doormaakt is dus helemaal niet zo raar.

Je bedoeld waarschijnlijk het klaarkomen van een meisje.
Elin3 heeft het al voor een groot deel beschreven dat als een meisje opgewonden raakt, dan word haar vagina vochtig (nat) en dat dient als een natuurlijk glijmiddel.

Nu heb je ook meisjes die kunnen spuiten. Dit noemen ze ook wel squirten (spreek uit kwirten) of het G-spot orgasme. De G spot is een zeer gevoelig plekje in de vagina en elk meisje wordt zeer opgewonden als dit plekje gestimuleerd wordt en sommige meisjes kunnen dan spuitend klaarkomen. Niet elke jongen houdt daar van en als het gebeurd want het lijkt net of het meisje heel hard aan het plassen is, maar dit is vaginaal vocht dat vrijkomt nadat de G-spot is gestimuleerd. Lang niet elk meisje kan spuitend klaarkomen of is spuitend klaargekomen en het hangt ook af van hoe de G-spot gestimuleerd wordt.

Normaal gesproken als een meisje klaarkomt krijgt ze het heerlijke gevoel van klaarkomen alleen is bij ons jongens het gevolg van klaarkomen dat we ook gaan spuiten (ejaculeren) en bij meisjes lang niet altijd.

Ik hoop een beetje verduidelijking gebracht te hebben en mochten er verder nog vragen zijn dan mag je me natuurlijk altijd een PM sturen.

tomska 14-10-2013 09:10

Citaat:

kimberley1997 schreef: (Bericht 33315955)
Wat bedoel je eigenlijk met trol? Hoor het veel losers zeggen.

dit zegt al vrij veel over jou..dat je het woord troll refereert aan losers begrijp ik niet helemaal.

bierkoning 14-10-2013 09:25

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33315981)
Een troll is iemand die opzettelijk vervelend doet op het internet.

En on that note: ontopic verder en klaar met het gedoe.

^
|

Citaat:

tomska schreef: (Bericht 33316244)
dit zegt al vrij veel over jou..dat je het woord troll refereert aan losers begrijp ik niet helemaal.

Niet offtopic doorgaan als er een verzoek is om hiermee te stoppen.

bikinigek 14-10-2013 18:50

http://www.girlz.nl/girlz-talk/sekswoordenboek

robbie14 17-10-2013 14:54

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33315918)

Reageer dan gewoon niet.

koningcarl 17-10-2013 17:14

Citaat:

robbie14 schreef: (Bericht 33319581)
Reageer dan gewoon niet.

Hoezo? Grote kans dat hij de vraag anders formuleert en ik hem wel kan beantwoorden (wat ik dus ook gedaan heb). Als je dit niet begrijpt ben je gewoon dom.

Dus eigenlijk moet de titel veranderd worden in meisjes orgasme. En zoals ik al zei, zoiets valt niet uit te leggen.

robbie14 18-10-2013 12:55

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33319838)
Hoezo? Grote kans dat hij de vraag anders formuleert en ik hem wel kan beantwoorden (wat ik dus ook gedaan heb). Als je dit niet begrijpt ben je gewoon dom.

Dus eigenlijk moet de titel veranderd worden in meisjes orgasme. En zoals ik al zei, zoiets valt niet uit te leggen.

Vraag dan of hij het anders wil formuleren IPV ''ik snap er de fuck niks van''

Elin3 18-10-2013 13:40

Citaat:

robbie14 schreef: (Bericht 33320873)
Vraag dan of hij het anders wil formuleren IPV ''ik snap er de fuck niks van''

Het is absoluut niet nodig dat forumleden (hoe aardig soms ook bedoeld) elkaar op dit soort dingetjes gaan wijzen. Een forumbaas heeft jullie al eerder opgeroepen niet off-topic te gaan, houdt je daar aan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.