![]() |
Eerste keer alcohol
yoo mensen van het goede leven, ik ben 15 en heb vorige week voor de eerste keer alcohol gedronken, 4 baco's in vrij korte tijd en toen was ik al een beetje aangeschoten :ghe: is dit normaal? en wanneer werden jullie voor het eerst aangeschoten? ik ben 68 kilo en 1,80 btw..
|
Citaat:
|
weer wat bereikt in jullie leven :)
|
Extreem abnormaal.
|
Citaat:
|
Ik heb nog een vraagje, wat is nou echt een lekker drankje en waar je snel dronken van wordt maar wel de drank die je kan halen als je nog nog geen 18 bent
|
Smaken verschillen.
|
Citaat:
|
Apfelkorn zou ik juist afraden, ik weet niet of het met de appels te maken heeft, maar daar kun je echt behoorlijk ziek van worden, zelfs als je al wat gewend bent (Gesproken uit eigen ervaring als in meegemaakt en anderen zien meemaken). Dan eerder bessen of Safari. Ciders (dan geen appel, perzik ofzo) misschien, die zijn vaak wat goedkoper te krijgen en in lagere percentages.
|
Petrikov Rode Wodka ;)
blegh. |
Waarom moet je gelijk dronken worden?
Ik zelf drink in het weekend ook wel eens maar ben maar een keer licht aangeschoten geweest en dat was op me verjaardag. Je hoef toch niet gelijk 4 biertjes te drinken? |
Citaat:
|
t is een goede vraag, dronken mensen zijn stuk voor stuk irrationele idioten.
|
Normaal, vooral voor de eerste keer. Baco is nog best sterk toch? Wees er maar blij mee, kost het minder geld ;)
|
Citaat:
|
dropshot is gigantisch lekker^^
nee maar de meeste zoete troep in de albert heijn is wel lekker hoor, zoals smirnoff mixed ice tot aan hopper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |