![]() |
gek op paarden
Ik ben gek op paarden,heb er zelf 7.. iedereen vind dat dit voor meisjes is en lachen me vaak uit,wat vinden jullie???
|
Nee hoor, moet je dan ook meisjes gaan uitlachen die het leuk vinden om te voetballen? Gewoon lekker blijven paardrijden!
|
Heerlijk bij het ontbijt mits dun gesneden.
|
Dan heet het carpaardcio.
|
Onzin. Lekker doen waar jij blij van wordt, dat doen anderen ook. Dat er debielen zijn die het nodig vinden een domme mening te ventileren, daar kun je helaas niks aan doen en die zul je altijd houden.
Maar eh, vraag anders de volgende keer hoe het zit met de cowboys en bandieten (in westernfilms) en de prins op het witte paard. En ridders en ga zo maar door. |
Ik zou best wel graag willen leren paardrijden. Wel vind ik mensen die het de hele tijd over paarden hebben echt héél erg irritant.
|
Dat is inderdaad een beetje het dilemma. Het zijn niet de paarden die kut zijn. Het zijn de mensen die erop zitten en erover blijven praten die afgeschoten moeten worden.
|
Ik zat me laatst ook te bedenken dat de mensen die paardengek zijn ook meteen echt volledig naar dat woord leven. Met foto's en verhalen en winacties en tekeningen en en en. Ik ken niemand die iets heeft van 'oh ik hou wel veel van paarden, maar ik hoef er niet elke dag iets over te zeggen' :D Het is een beetje als mensen met pasgeboren baby's, maar het gaat nooit over.
Ik vind paarden ok, wij hebben er zelf een gehad, maar het boeide me niet zo. Ik heb vaker de stal uitgemest dan er op gezeten. Mijn ouders hebben een meisje uit de buurt laten kom om het te verzorgen, want ik had er geen interesse in :D Maar als je van paarden houdt, niks van aantrekken wat de rest van de wereld daarover denkt. |
Als je paardrijden en alles leuk vindt moet je dat gewoon blijven doen. (y)
Vorig jaar had ik een meisje in mijn mentorklas die ook een stuk of 5 paarden had. Ze had het er altijd over, vooral tijdens de frans les. Het ging het elke frans les over haar paarden. Ik snap niet echt wat mensen eraan vinden, of dat komt omdat ik vroeger bang voor paarden was. Ik ben er ooit eens vanaf gekukeld. :o(n) Sindsdien meed ik elk paard. |
Wow 7 paarden,had ik maar een paard!
Maar gewoon blijven doen wat je doet! Er rijden 2 jongens in de les voor mij op de manege. Dus het maakt niet uit! En ik vind het juist wel leuk als jongens gek zijn op paarden, :) |
jongens die paardrijden zijn goeie jongens! ik zou er trots op zijn! :)
|
Jongens die paardrijden hebben waarschijnlijk ook meer interesse in andere jongens.
|
omg, was z'n kind op mij verliefd strond vervelend was zij, ze prate alleen over paarden. Dus TIP nooit met een paarden lover iets hebben.
|
Heei, ben jaloers :o. maar ik vind dat je gwn moet doorgaan. Het gaat niet om wat zij zeggen maar om wat jij zegt. En tis juist stoer paardrijden !
|
ik heb zelf een groot paard en 2 pony's voor me dochters , ik vind altijd als je iets leuk vind , moet je ervoor gaan ! mensen die paardengek zijn mogen dat gewoon zijn en blijven , dat vinden ze leuk , laat ze gaan ...
Het is jou leven niet die van een ander als die ander het raar vind dat je op paardrijden zit moet je er niet aan gaan twijfelen of je moet stoppen ... nee . het is jou leven ... niet die van een ander |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |