![]() |
hoe moet ik het aanpakken?
Hey ik heb nu een maandje een vriend die ik heel leuk vind !! we gaan steeds wat verder. hij heeft al pittig veel ervaring en ik niet echt zeg maar. Nu wist hij niet zo goed wanneer ik verder wilde gaan dus vond hij het wel een goed idee als ik inergatief neem als ik er klaar voor ben. helemaal goed alleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat wil doen, dus mijn vraag is hoe kan ik het best inergatief nemen en wat vinden jongens het lekkerste? |
Het enige wat je moet doen is hem uitkleden en/of hem bij ze lul grijpen. Hij snapt de hint dan wel.
|
als eerste: het is initiatief.
En het hoeft helemaal niet heel ingewikkeld te zijn! Je kan gewoon zelf wat verder gaan (dus hem wat verder uitkleden, strelen, je handen in z'n onderbroek stoppen enz) of je kan het hem gewoon zeggen (ik zou wel graag....). |
Citaat:
|
Dick aanraken.
|
oke top dank jullie :) zijn er nog meer tips ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En qua wat een jongen lekker vindt.....tja verschilt dus per persoon. Gepijpt worden vind ik bijvoorbeeld ook heel fijn, maar sommige mannen vinden dat juist helemaal niks. De een vindt op zijn hondjes heel fijn, de ander misschien juist niet. Kortom.... Communiceer met hem, en ontdek samen wat jullie fijn vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |