![]() |
Is mijn vriendin wel een echt goede vriendin ?
Hee people,
ik ben een meisje en ik ben 14. Ik heb een vriendin waar ik veel me om ga. We zijn zeg maar beste vriendinnen, maar soms heb ik het gevoel dat ze dat niet echt is. Ze zegt vaak opmerkingen waarvan ik denk kon je die niet voor je houden ofzo bijv: 'jij hebt echt poedel haar, hahah.' Dan vind ze zichzelf helemaal grappig. Ze neemt het nooit op voor mij en ze is verliefd op de jongen die mij het ergst haat. Ze verteld altijd hoe leuk ze hem vind, terwijl ze weet dat hij mij altijd zwart maakt. Maar ik heb ook vaak lol met haar en kan wel met haar kletsen enzo, maar ik denk soms is ze wel een goede vriendin ? Wat vinden jullie ? Liefs |
Het is niet aardig dat je vriendin een nare opmerking over je maakt, maar heb je dat ook wel eens tegen haar gezegd?
Soms hebben mensen het gewoon niet helemaal door als ze onaardig doen, zeker niet als het tegen een goede vriend(in) is. Aan haar verliefdheid kan ze weinig veranderen, het is geen keuze om verliefd te worden, dat gebeurd gewoon. Daar kan je haar niet op afrekenen. Als je lol met haar hebt is er niks aan om vriendinnen met haar te blijven, maar open ook je ogen voor andere meiden waar je misschien nog wel betere vriendinnen mee kan worden. |
Wat is het probleem?
|
je hebt ook poedelhaar ;)
Waarschijnlijk is ze gewoon een vriendin, wie de beste vrienden zijn dat weet je nu nog niet. |
Praat erover met haar, misschien doet ze het onbewust.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |