![]() |
Begroeting
Even eerst vind me niet gestoord om dat ik al weer post met een vraag over relaties. Maar kan wel idc
Ik ben totaal onpopulair brugger, maar een bekende van mij (meisje), Roept vaak hey "mijn naam" heeft dit een betekenis? Het word vaker gezegt, niet luid in dat geval, of laatstaan dat meiden dat doen. Gr ProBro |
Dat betekent dat ze je groet.
|
Beetje stug antwoord eigenlijk
|
Citaat:
|
Ze zegt je naam, wauw. Het betekend echt niks, ze is hoogstwaarschijnlijk niet verliefd o.i.d. op je als dat is wat je horen wilt.
|
Op school, als je van klassen wisselt zijn er een helezooi mensen op de gang aan het lopen, dan is het logisch dat ze je naam roept als ze je wil begroeten...
|
Ze zegt dus 'hey Naam'? Niet 'hoi' of 'hallo'? Hmmm, lastig te bepalen wat ze dan bedoelt hoor! 'Hey' is tamelijk casual, maar met je naam... Ja, dat is toch echt wel een twijfelgevalletje!
|
Ze wil dat jij iets meer loskomt in de klas en heeft medelijden met je dat je weinig contact met anderen hebt. Dus groet ze je om te laten zien dat ze je niet negeert of buitensluit in de hoop dat jij daardoor eerder met anderen durft te praten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |