![]() |
Sikje laten staan? 15 jaar
Helleutjes,
Ik heb zwart haar, en ja je raadt 't goed : al snel een snor gekregen en sinds een tijdje heb ik ook bakkebaard sikje etc etc :lisa:. Natuurlijk scheer ik wel. Nou hoe scheer ik? Wangen, snor en alles daarbij helemaal op 0. Bakkebaard laat ik tot ongeveer einde van mijn oor lopen. Wel wat meer als een dunner lijntje, niet echt een lijntje maar ook niet de normale dikte. Vind 't er zelf wel tof uitzien. Sikje was ooit een beetje dons, begint nu wel wat dikker te worden. En ik laat 't gwn staan. Alles geschoren behalve mn sik en mn bakkebaarden wat bij gehouden. Nou vraag ik me dus af, wat vinden jullie van een sikje op (bijna) 15 jarige leeftijd? Van een verre afstand niet te zien, van wat dichterbij makkelijk op te merken. Laatst kreeg ik nog te horen van een jongen dat ik dus baardgroei heb, door mn sik dus, het is dus te zien. Natuurlijk geen dikke haarpak daar maar ook geen donshaartjes. Laten? Gwn glad scheren? Zelf vindt ik 't wel vet, ook omdat 't niet echt donsjes zijn. Tell me what you think. Wss ligt t ook aant gezicht. Mijn gezicht is niet bol ofzo...Vind zelf dat zo'n ding me wel vet staat. Zou graag een foto willen posten maar aan de andere kant doe k 't weer liever niet :P Mss dat dat niet eens mag. Als er eventuele vragen zijn....vraag maar raak *O* |
Over het algemeen staat gezichtshaar erg stom bij mensen onder de 18, dus ik zu zeggen: scheren! Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, daar niet van.
|
Als het nog echt puberjongetjeshaar is, pluizig/donzig, zou ik er nog niet aan beginnen. Pas als het echt goed groeit, zou ik iets laten staan, dan ziet het er minder wannabe uit.
Foto's posten mag zeker, het is maar wat je zelf wil ;) |
Zonder foto valt er niets relevants over te zeggen maar ga er maar vanuit dat het belachelijk staat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |