![]() |
Complex verhaal
Hoi,
Ik zal me eerst even voorstellen (makkelijk voor de mensen met inlevingsvermogen). Ik ben Chris en 19 jaar oud. Ik zit al jaren bij een sportvereniging waar ik Esmee heb leren kennen. Anderhalf jaar terug kreeg ik gevoelens voor Esmee en hebben we een korte relatie gehad. Dus het gevoel was wederzijds. De relatie is beëindigd vanwege mijn werk, (altijd in de avond werken) en omdat ik niets meer voor haar voelde :confused: Sinds ongeveer een half jaar vind ik haar weer enorm leuk. En niet zoals de vorige keer maar 1000x zo erg :bloos:. Ik lig er gewoon nachten wakker van. Vorige maand heb ik het tegen haar gezegd. Alleen ze denkt dat een relatie niet meer gaat werken, aangezien het dit de laatste keer ook niet deed. Oke dan krijg je dus een fase waarin je het allemaal wel prima vind en een meisje gewoon als vriend gaat zien. Toch? Nou dat werkt niet. Ik vind haar nog steeds enorm leuk. We hebben goed contact. Zijn goed bevriend en whatsappen iedere dag. Ook zien we elkaar zeker 2-3 keer in de week. Het is dus niet zo dat het contact van 1 kant komt. Om het verhaal nog complexer te maken is er nog iemand. Een goede vriend van mij en ook van haar. Hij heeft na mij ook een relatie met haar gehad. Deze relatie was niet heel serieus maar was er wel. Ook hij zit momenteel achter haar aan, of hoe je dat ook noemt:confused:. Enigste punt is dat hij een auto heeft (ik moet het met de auto van me ouders doen:facepalm:) Hij heeft een vaste baan enzo. Hij heeft dus wel iets meer te ''bieden'' dan ik heb. Eigenlijk heb ik geen idee of die auto en baan meewerken aan het feit dat ze hem leuk vind/vond, maar dat gaat wel door me hoofd. Zoals gezegd is dus ook hun relatie over maar hij zit nog wel achter haar aan. Vanavond is het dus een beetje geëscaleerd. Ik zag hoe ze stonden te zoenen:'( . Later op de avond vroeg ik op de whatsapp of het gezellig was. Waarop ze zei dat ze het helemaal niet wou. Ik heb gezegd dat ik het niet meer wist en ging slapen.... Ik snap er werkelijk waar helemaal niks meer van:facepalm: Ik wil die jongen niet kwijt als vriend. En Esmee al helemaal niet als vriendin/vriendin. Wat zouden jullie doen en wie geeft mij advies.. |
Om duidelijkheid vragen en je daarbij neerleggen.
|
Citaat:
Kan het trouwens ook zijn dat toen jouw vriend interesse kreeg, dat jij dat plotseling ook kreeg? Daarnaast zie ik niet helemaal hoe jij je vrienden zou verliezen als ze een relate zouden krijgen, dat zou dan namelijk geheel te wijten zijn aan jouw kant. |
You don't know what you got 'til it's gone...
Verder ben ik het eens met Rev. Vraag om duidelijkheid. Misschien hard maar dat is beter dan in gedachten de bruiloft plannen, als je begrijpt wat ik bedoel... |
Ja ik probeer ook vaak met haar te praten, maar het lukt me nooit om het over ''ons'' te hebben. Dat komt omdat we elkaar wel vaak zien, maar er zijn dan altijd veel mensen om ons heen. We hebben zeg maar allebei een functie dat je andere moet begeleiden dus je word altijd aangesproken, als ik met haar probeer te praten. Ik heb erover nagedacht om haar mee uit te vragen ergens heen. Iemand tips waarheen? Of moet ik dat helemaal niet doen
|
Tuurlijk moet je dat niet doen. Als er mensen om je heen staan trek je haar gewoon even mee naar ergens waar je privé kan praten.
|
Ze zoent hem, zegt dat ze geen relatie wil met jou en gaat met je om als een vriend en niks meer dan dat.
Zo complex is het niet, het is zelfs vrij duidelijk. |
Citaat:
Toch wil ik nog een keertje met haar praten. Maar hoe zouden jullie dit doen? Iets afspreken ofzo? Want op de whatsapp vind ik het altijd zo onpersoonlijk |
Ben je niet bang om je vriendschap / vriendschappen te verpesten?
|
Citaat:
Als ik iemand al een keer afgewezen heb, vind ik het bijzonder storend als deze persoon het later gewoon nog eens probeert. Zeker niet als hij me net met een ander heeft zien zoenen. Dan is het toch vrij duidelijk? Als ik jou was zou ik een tijdje afstand nemen zodat je over haar heen kunt komen en misschien later nog eens proberen vrienden te zijn. Je zou hooguit kunnen proberen te zeggen dat je haar met jullie vriend hebt zien zoenen, en omdat je haar nog steeds leuk vindt je even afstand neemt om over haar heen te komen. Dan is het voor haar ook duidelijk waarom je minder contact zoekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke duidelijk. Misschien is het beter om het maar te vergeten. Afstand doen zit er niet in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |