![]() |
30 Day Shred EN HEEL VEEL MEER - omfg DEEL 7 - WE LOVEEEE JILLIAN MICHAELS :LIEF:
*O* JAWOHL *O*
PLAATJES VOLGEN. HIEPHOI SUPERGOED *O* |
:d heldin
|
En o kut binnenkort ga je mij afmaken met armpje drukken
|
Oh nee, nog een paar :D:D:D
http://data2.whicdn.com/images/60208086/large.jpg https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...JZIk4EXE8FgI8j En ik vergat onze godin :lief::lief: http://1-ps.googleusercontent.com/h/...6KIDy8Xipb.jpg Ze weet zeker dat JIJ het kan! :mad: |
Ik weet zeker dat er smerigere plaatjes te vinden zijn. Ik zal morgen eens kijken!
|
Oh ja, ik probeer nog een beetje te zorgen dat 't niet te pro-ana wordt voor mensen die daar gevoelig voor zijn :o Ik kwam net een heel walgelijk lijstje tegen met "good" en "PERFECT" bij good ging het al om -7 kg onder een BMI van 18,5, perfect wil ik het niet eens over hebben :D :'(
|
Ik vind die buik op je eerste plaatje al naar :O
|
Ja die is ook vies, daar twijfelde ik al over :D Ik zoek wel een andere (Y)
|
Oh, neu, dat is niet nodig hoor :P Ik nam er verder geen aanstoot aan ofzo.
|
Jillian heeft een goeie buik :cool:(Y) jammer dat haar hoofd niet echt meezit.
Overigens raak ik bijna gemotiveerd door dit topic, dus ik ga maar weer :D |
Wth haar hoofd is best ok
|
'Best ok' is het inderdaad ook alleen maar.
|
Deze plaatjes zijn wel beetje mja mja ja:p
|
En jaaaa spierpijn <3 :D
|
Die eerste buik is echt teeeee dun voor een volwassen vrouw!
En mijn ritme is eruit want ik mocht gisteren na de manueeltherapie niet meer sporten en nu klopt mn week niet meer. :'( :p |
|
die laatste :'D
|
Er zijn veel meer van die plaatjes :D
|
Nieuw topic, nieuwe motivatie! Ik ga zo dan toch maar weer eens aan de cardio. JAKKES.
|
Cardio 2, 35/90. Tussendoor als ze aan het uitleggen van de oefening gaat even beetje zwiebelen met mijn kuiten en ze af en toe een beetje rekken/strekken helpt wel beter. Het zijn ook vooral mijn kuiten die op een gegeven moment zo op spanning staan dat ze gewoon niet meer verder kunnen. En ik heb dit keer een aantal dingen op minder hoog tempo gedaan, en dat werkte ook beter. Al viel ik na de laatste burpees alsnog gewoon om. :D :(
|
En ik haat haat haat die jumping jacks en alle varianten erop met een passie. :mad: :mad:
|
Ryan Gosling, ja, dat helpt wel :bloos:
|
^Misschien moet je regelen dat Carn voor je gaat fietsen met een bordje met daarop Ryan Gosling erop aan een vishengel! Kun je daar achteraan rennen :D
|
En nu ga ik me omkleden en de Singel rondwandelen. Ik heb geen zin, maar moet van mezelf wel nu al beginnen met trainen voor de vierdaagse. Misschien niet zo spectaculair als shredden, maar toch. Nu al drie weken op een rij tien km gewandeld, volgende week vijftien (Y)
|
Ok ik mag hier eeeigenlijk niet posten van mezelf en ik shred niet maar ik heb net bij het fitnessen mijn leg presses met 100 kilo gedaan en daar wilde ik toch even over opscheppen :bloos: :cool: :flex:
|
Citaat:
|
Ik ben om half 6 thuis, dan ga ik maar meteen aan de gang, vriendje vindt t nie zo leuk meer dat ik hem elke avond minstens een half uur naar boven stuur:o. Ik ook niet echt trouwens.
|
Citaat:
32/90 |
Mijn rustdag is op donderdag. Dus nee, dan ben ik niet de tel kwijt. ;)
|
Ahh! Oké:D
|
19/90, wilde eigenlijk om en om Evy/Jillian, maar dat is vandaag mislukt, vanavond bockbierfestival, morgenochtend m'n kater eruit lopen, oei :(
|
Gisteren na mijn werk moest ik weg en toen was het zo gezellig dat ik niet rond etenstijd, maar pas om 1.00u thuis was. Dus heb ik net 5/30 gedaan.
|
Oei, ik verzaak:o
|
Citaat:
|
Ja, met één been krijg ik dat niet omhoog hoor!
|
Citaat:
|
In plaats van absen stop ik me helemaal vol met pizza, pasta en witte wijn. <3 Rome
|
Citaat:
|
Nationale verzaakdag, werd om kwart voor 1 wakker en moest om 2 uur naar m'n werk, misschien nog vanavond laat.
|
Citaat:
Ik krijg in de sportschool de legpress met twee benen op 75 met moeite, bij de fysio staat ook een legpress apparaat en daar haal ik met 1 been 70 kilo. Ligt dus ook aan t apparaat zelf. Bij de ene op de sportschool duw je je lijf naar achteren maar ook een beetje schuin omhoog, misschien dat t daaraan ligt. |
Ben weer serieus begonnen (voor de zoveelste keer)
Dit keer ga ik het echt volhouden :$ |
Citaat:
Hoewel we er ook één hebben waar het gewicht echt op je af komt en je zelf stilligt. Maar die is eng! |
Citaat:
|
Workout 5, 36/90. Wat een hel is het om 's avonds laat nog te sporten zeg. :( Maar ik heb het wel nog gedaan dus nu ga ik mezelf belonen met b&j ijs. Omdat het kan. Bah.
|
Citaat:
Een vraag: wat is beter: opdrukken op de knieeen en dat prima 30 seconden volhouden, of op de tenen en dan na elke 3 keer een paar tellen pauze op de grond? |
Ik denk t laatste, en volgende keer doe je 4 keer, daarna 5 keer etc!
|
Ik doe altijd alles prostyle tot ik het niet meer trek, dan mietjesstyle afmaken en dag erna wil ik er dan perse 1 meer dan de dag ervoor. Vaak kon ik dan aan het eind van een level alles wel semi-pro.
|
Citaat:
|
7/30. Ik ga de pushups toch maar op mijn tenen doen en kijken of ik dat kan verbeteren. Dan heb ik meer het idee dat ik train dan bij het opdrukken op de knieën.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |