![]() |
Samen website onderhouden
Hoi ik heb een vraagje. Heeft iemand zin om samen mijn website www.vandaagapple.nl te onderhouden. Hiermee bedoel ik gewoon 1x in de week een nieuwsartikel of zoiets posten. Ik heb de website al 2 jaar en het gaat heel goed dus ik kan het niet meer in mijn eentje ivm school ed.
Mijn emailadres is info@vandaagapple.nl. Stuur plz een bericht als je mee wil doen. Reactie op het forum is ook goed. Het zou mij heel veel schelen en het is ook nog eens leuk. Ook krijg je duidelijke vermelding op de website. Bedankt, Jesse |
Ha Jesse,
Ik wil even laten weten dat ik veel interesse heb. Al jaren ervaringen met het maken van websites en toebehoren. Graag zie ik een samenwerking tegemoet. Mvg, Tijmen |
Hoi Tijmen, dit lijkt me zeer leuk. Email me even naar: info@vandaagapple.nl zodat we iets kunnen afspreken. Ik kijk ook uit naar onze samenwerking!
|
Help mee VandaagApple.nl onderhouden!
Hoi!
Heb jij interesse voor Apple, en lijkt het je leuk om mee een grote Apple community te onderhouden? VandaagApple.nl is dringend op zoek naar nieuwe redacteurs die vrijwillig mee willen helpen. Wij accepteren redacteurs vanaf 13 jaar. Lijkt dit je leuk? Reageer op dit bericht of stuur VandaagApple.nl een bericht: redacteur@vandaagapple.nl. Wij kijken uit naar een samenwerking! |
Helaas hebben we nog steeds geen gepaste redacteur gevonden. Lijkt het je iets? lees ons topicbericht.
|
Oh die heb ik wel voor jullie, jongens. Quintiano naamzoek!
|
Citaat:
|
het is een soort toverspreuk, Quintiano naamzoek!
|
Heey
Ik zou je heel graag willen helpen. Ik werk heel graag met de ipad en ik heb zelf ook zo'n wordpress website. Ook ben ik redelelijk goed in foto's maken Groetjes roman |
Een verduidelijking wat ze boven aanraden:
Zoek forumposter Quintiano en neem contact met hem op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |