![]() |
Ruzie met de jongen waar ik het meest van hou.
Hallo allemaal,
Gister kreeg ik ineens ruzie met de jongen die ik leuk vind. Hij vroeg of ik wou afspreken waarna hij vervolgens zij dat hij geen zin had om af te spreken. Weer later zei hij dat hij wel weer af wou spreken en toen ineens weer niet. Hij vertelde dat hij niet lekker in zijn vel zat en mij niet nodig had. Ik werd hier best door gekwetst. Aangezien hij mij negeert wil ik vandaag graag spontaan bij zijn deur langs komen om de ruzie uit te praten er voor hem te zijn omdat hij zich niet zo goed voelt. Is dit een goed idee? |
Nee.
|
Moet je doen, en na afloop vertellen wat er gebeurd is!
|
Ook al zit een jongen nog niet zo goed in z'n vel, dit gedrag is gewoon niet te tolereren. (hoewel vrouwen er maandelijks mee weg komen..)
Vergeet hem en ga met vrolijke mensen om, dat is goed voor je ziel, je lichaam en je leeft daardoor langer. |
Lol laat m rustig worden, en als je weg bent en hij begint te smeken om terug te komen kan je hem confronteren en sta je in een sterke positie om vragen te stellen. Laat je zo niet behandelen. punt.
Pech dat hij niet lekker in zijn vel zit, maar als hij het niet op prijs kan stellen dat je er voor hem bent heeft die gewoon geen respect voor je.. mijn mening. |
Als je dit gedrag nu al tolereert, blijft hij een loopje met je nemen! Niet doen dus! En zeg tegen hem, dat je geinteresseert in hem WAS maar dat je nu op zoek gaat naar een volwassener exemplaar! :D
Kom op zeg, je laat je toch niet zo behandelen! Je bent geen voetveeg! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |