![]() |
Duizelig tijdens seks.
Sinds kort wordt mijn vriendin heel duizelig als we seks hebben.
Ik kan me voorstellen dat als we het snel doen, dat haar hartslag dan ineens omhoog springt. Maar ook als we het echt heel rustig aan doen, wordt ze nog duizelig en krijgt ze een flauwval gevoel. Weten jullie wat hier de redenen van kan zijn? Haar bloed is al getest bij de dokter en er kwam niets naar voren wat kon leiden voor eventuele vermoeidheid en/of zuurstoftekort in haar bloed. Eventuele ervaringen kunnen ook gedeeld worden. En wat jullie eraan gedaan hebben. |
Als je je vriendin tot grote hoogten brengt, wordt de lucht ijler.
|
Is haar ademhaling normaal als je het "rustig doet"? het enige waaraan ik kan denken is zuurstofgebrek. Zorg dat ze helemaal ontspannen is en rustig kan adem blijven halen. Als je lang je adem inhoud wordt je licht in je hoofd.
Als mijn vriendin een hoogtepunt bereikt zegt ze soms ook dat ik moet stoppen omdat ze gewoonweg bang is om flauw te vallen. Ook had ze laatst over haar hele lijf dat prikkelende gevoel dat je krijgt als je hand slaapt ofzo... echt zwaar vaag |
Citaat:
|
ligt ze niet gewoon te hyperventileren van de spanning? Daar kun je namelijk enorm duizelig en naar van worden. En als je vindt dat je enorm moet hijgen tijdens seks omdat ze dat op tv ook doen dan word je vanzelf duizelig.
|
Citaat:
|
Te snel ademen inderdaad, de oplossing zit in haar hoofd (haal minder adem muts) en als dat niet lukt dat zij eventjes fysiek wat meer doet. Je denkt dan minder aan het ademen en verbruikt wat meer zuurstof. Werkt prima!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |