![]() |
usb formatteren
Er is iets mis gegaan met mijn usb denk ik. Want als ik mijn usb in mijn laptop steek hij aangeeft dat ik hem moet formatteren.
Ben ik dan al mijn bestanden kwijt? en zo ja, hoe kan ik dat voorkomen? Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Nouja, dat zegt hij niet eens. Hij zegt deze usb moet geformatteerd worden. Maar misschien bedoeld hij dat wel te zeggen ja.
Ik weet wel dat ik de vorige keer volgens mij wat te haastig heb geklikt enzo... |
Altijd netjes uitwerpen.
|
Een USB stick uit je pc halen terwijl hij nog bezig is gaat fout. Een USB stick die niet wordt gebruikt er uit halen overleeft hij vaak wel. Als je hem de keer daarna gebruikt, doet mijn pc er iets langer over.
Met mijn externe HDD heb ik dat probleem met formatteren ook soms. Als ik dan even wacht verschijnt hij 2 tellen later gewoon in het lijstje bij 'Deze computer'. Zo niet, dan haal ik hem er even uit en doet hij het daarna wel. Dus: * Wat gebeurt er als je een halve minuut wacht? Staat hij dan bij 'Deze computer'? * Wat gebeurt er als je hem er opnieuw in doet? * Wat gebeurt er als je een andere USB poort gebruikt? (eentje aan de achterkant, USB3...) * Wat gebeurt er als je een andere pc/laptop gebruikt? Owja, Als je je stick opnieuw formatteert ben je inderdaad al je bestanden kwijt. |
fotmat melding negeren/sluiten, usb netjes uitwerpen, usb eruit pluggen en dan de usb er weer in pluggen.
|
Ik haal altijd mijn usb onveilig uit de computer. Fuck the police.
|
Citaat:
Zolang je niet je usbstick eruit rukt, wanneer je gelijktijdig bestanden daarop aan het wegschrijven bent. |
Ja, dat weet je ook echt :D
|
thumbs.db anyone?
|
Dat en ook .DS_store (en co) bijvoorbeeld.
een beschadigde mijnscriptie.docx is ook leuk. |
.docx bestanden zijn niet leuk maar jammer
gebruik LaTeX, vele malen beter ;) |
vi of pico
|
Emacs vs VI flamewar incoming :cool:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |