![]() |
Trend rondom Amstaff's/Pitbull's?
Ik merk laatste tijd en me ma vooral als ze de hond uitlaat en ik s'avonds of als ik gewoon buiten ben dat er in een periode van serieus miss een half jaartje er ineens ziek veel van die honden rondlopen, vooral die polen. Hoeveel mensen hier hebben zo'n soort hond en weten waarom het ineens zo'n hype wordt? :P Tuurlijk leuke hondjes, maar het begon met 1 vrouwtjes stafford (Kyra) en nu zie/hoor je constant dat mensen nieuwe pups hebben en je ziet ze constnat lopen.
Hoeveel betaal je überhaupt voor zo'n soort hond? Neem aan nie al teveel aangezien er constant nieuwe pups lopen Where are the rottweilers at! |
Wat :herp: Met stamboom een stuk duurder dan zonder, nogal logisch. 800 tegenover 200, zo ongeveer. Het pitbullbesluit is overigens afgeschaft.
|
De Rottweiler ligt bij me op de bank aan zijn nieuwe kluif met hamsmaak te likken.
|
Ahw <333. Hoe is het met Kronos?
|
--> F&F
|
Citaat:
|
bij ons inde straat loopt ook iedereen met zon hond.. mastiffs pitbulls herders en rotweilers maar dat komt omdat wij een enorm onveilige buurt leven
|
Jammer dat je vandaag de dag zo weinig rottweilers zie lopen trouwens, prachtige honden & waar kom je vandaan dan tomska?
|
Citaat:
|
lol xd
|
Doe mij maar een Rhodesische pronkrug. (y)
|
Heel wat mensen denken dat het agressieve vechthonden zijn en halen er eentje in huis om stoer te zijn (bepaald soort volk). Het jammere is dat ze die beesten ook net zo lang opfokken en behandelen tot het ook agressieve, bijtgrage beestjes zijn die snel zullen aanvallen.
Ik ken genoeg mensen die de meest schattige, knuffelbare pitbulls in huis hebben, alleen omdat die honden wel fatsoenlijk worden opgevoed en behandeld. Zo gaat het met veel honden. Chihuahua's krijg je ook vals, maar ja, als je daarmee op straat wordt gezien, is 'stoer' niet het eerste dat bij je op komt. De hond die er stoer uitziet wordt gebruikt om stoer over te komen en vaak geleerd om stoer te reageren waardoor het ras een stoer imago krijgt waardoor nog meer mensen hem aanschaffen om stoer te zijn :herp: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |