![]() |
Wat vinden meiden van tattoo’s?
Hey, ik ben over een maand 17 en over 1,5 maand laat ik me eerste tattoo zetten, een maori of tribal op me rechter boven arm. Hier een voorbeeld van wat ik ongeveer wil:
http://www.topularnews.com/wp-conten...er-arm-622.jpg Ben 1,96m 92 kilo man 17 jaar oud dan ondertussen. |
Een tribaltattoo is wel erg origineel. Kun je niet beter iets nemen dat iedereen al heeft?
|
Wat in godsnaam hebben je lengte en gewicht te maken met de tattoo die je wilt zetten?
Verder klink je er nogal onzeker over, alsof je voor jezelf goed wilt praten dat je hem neemt. In dat geval lijkt het me sowieso een niet bijster intelligente keuze. En wat meiden van een tattoo vinden verschilt per persoon natuurlijk, maar dat had je ook zelf kunnen bedenken en is vast niet het antwoord dat je wilde horen hier. |
Er zijn goedkopere manieren om aan te geven dat je een kamper bent dan tribal tattoos. Nu zijn tat's over het algemeen natuurlijk al een indicatie van intellectuele armoede maar met een tribal maak je het wel erg bont.
Verder zou ik per definitie wachten met je lichaam lelijk maken tot je wat ouder en wijzer bent. |
kijk en aan zulke antwoorden heb ik niks Reverend, denk sowieso dat 90% van het forum hier niks aan je antwoorden heb, en aangezien jij altijd overdag en s’nachts en kunt reageren ga ik er van uit dat je ook geen baan heb. En tattoo’s zijn voor kampers? dus de The Rock is ook een kamper? Alles wat jij schrijft is puur jouw mening, en alles wat jij schrijft is puur hatelijk en onbeschoft.
Dus als jouw mening alleen puur hatelijk,onbeschoft zijn en waarschijnlijk geen baan heb, de hele dag op de computer/gsm zit, wie is hier dan kamper? |
Dit topic hoort niet op L&R.
En Citaat:
En ach, om nog enigszins "nuttig" antwoord te geven: Er is niet zoiets als "de meiden". Ieder meisje heeft een andere mening. Sommigen zullen het mooi vinden, anderen niet. Verder ligt het ook nog aan wie er een tattoo heeft. Een bepaalde tattoo zou bij de ene persoon mooi staan, bij de ander niet. Het ligt eraan welke tattoo, de plek waar je hem laat zetten, de grootte, de kleur. Ook aan hoe je je voor de rest kleedt, etc. Met andere woorden: het ligt aan jou, de tattoo in kwestie en het meisje aan wie je het vraagt. Ik vind die tattoo in die link van je heel lelijk. Maar tribals zijn sowieso meestal niet mooi. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zoals gezegd: Het staat je helemaal vrij om een tribal te nemen en er dan als een clown bij te lopen. Ik begrijp dat je nog heel graag het gevoel wilt hebben dat je ergens bij hoort en vanuit dat perspectief is het nemen van zo'n ding begrijpelijk. Als je gevoelig bent voor meningen moet je er natuurlijk niet om vragen. |
Ik vind tattoo's wel gaaf bij mensen. Ik zou wel iets nemen waar je je comfortabel bij voelt en zeker niet voor 'de dames'.
|
Wanneer iemand een tatoeage neemt waar hij/ zij zelf 100% achter staat en waar hij/ zij trots op is kan het zeker gaaf staan. Al vind ik het we een stuk aantrekkelijker wanneer iemand een tatoeage neemt die bij hem/ haar persoonlijk past, i.p.v. een random tribal-patroontje.
|
Lijkt me simpel, meiden die zelf tats hebben denken er wss hetzelfde over als jij, meiden zonder tats kan het niet schelen of ze vinden het spuuglelijk.
|
ik ben geen meid maar ik hou van tattoos waar ik echter niet van houd zijn "standaard" tattoos, maak een eigen ontwerp werk die uit met de artiest en laat dat zetten, kijk dan ben je goed bezig
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
klinkt meer dat je er 1 wil omdat het stoer is dan omdat je er echt 1 wil
|
Citaat:
|
ik vind tattoo's zelf heel mooi en ik wil er later zelf ook een op mijn rug. maar mijn ma vind het bijvoorbeeld totaal niet mooi
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |