![]() |
Battlefield 4
Hey mensen,
Zoals jullie weten is donderdag voor ons de bf4 release, geef hier je mening over t spel, vooral als je zoals ik de beta hebt gespeeld. Mijn mening: t is een geqeldig spel, de nieuw engine in combinate met levolution is geweldig. Heb m neteen al gepreordered.Wat vinden jullie ervan? Groetjes Tim |
Ik vond (de beta i.i.g.) hem nou niet heel anders dan BF3 eigenlijk. En de nieuwe engine is nou ook niet echt super. Had ongeveer de zelfde framerate op high als ik met BF3 had.
|
Ik ben teleurgesteld in levolution en de destruction in het algemeen. Het is een beetje ergerlijk dat ze in BC2 de destruction veel beter hebben gedaan en dat ze dat na BF3 niet verbeterd hebben.
Voor de rest is het hetzelfde als BF3. Gewoon lekker knallen maar dan met wat nieuwe maps en wapens. Cashcow maar niet slecht. |
Citaat:
|
Ik had geen 64-bit. En ik weet niet of ik nog zo gek ben om hem meteen te halen ondanks aandringen van de clan (BF2 doorstart, ik ben nog steeds lid omdat ik gewoon deel van de geschiedenis ben :D), ook al kijk ik er heel erg naar uit. Druk met zoveel zaken.
|
Heb hem gepreordered maar nog steeds niet binnen -.- Heb de open beta niet gespeeld om het effect van de echte game hopelijk een stukje beter over te laten komen. Van de beelden die ik heb gezien ziet het er goed uit en zoals de meeste zeggen, niet een hoop verschil met BF3, een aantal nieuwe features en naar mijn mening levolution V.2.
Maar aangezien ik +150 uren in BF3 heb gestoken boeit me dat eigenlijk vrij weinig.. dat worden genoeg avondjes knallen! |
Ziet er grafisch niet erg vernieuwend uit maar lijkt me een prima opvolger van BF3. Waar ik me wel aan erger is al dat gespray in die gameplay trailertjes.
|
Na een gezellige lulavond met de clan op TS, heb ik hem nu toch maar aangeschaft :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |