Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Meet Joe Black (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=188466)

Shock 17-08-2002 10:44

Meet Joe Black

Ik heb m weer gekeken supermooie film man (y) !! En die opmerkingen van Brad Pitt :D.Wat vonden jullie ervan??

Martijn 17-08-2002 10:46

Citaat:

Shock85 schreef:
Ik heb m weer gekeken supermooie film man (y) !! En die opmerkingen van Brad Pitt :D.Wat vonden jullie ervan??
how srry ik zat op de verkeerde naam :D :o

nou iig die topic was van mij ;)

Evito 17-08-2002 11:10

Ik heb alleen het grootste deel gezien maar ik vond het niks. Brad Pitt was...stom...hij kan duidelijk niet acteren
Anthony Hopkins straalt wel authoriteit uit maar de film zelf was slaapverwekkend en ging maar door van lange scene in lange scene
het idee is wel ok, maar slecht uitgewerkt vind ik

Martijn 17-08-2002 11:39

ik von m niet zo heel erg langdradig eigenlijk

PV 17-08-2002 13:39

Citaat:

Evito schreef:
Ik heb alleen het grootste deel gezien maar ik vond het niks. Brad Pitt was...stom...hij kan duidelijk niet acteren
Anthony Hopkins straalt wel authoriteit uit maar de film zelf was slaapverwekkend en ging maar door van lange scene in lange scene

waaat hij was goed joh (y) hij kan echt wel acteren (y) t was af en toe best komisch :o :)
*is blij dat ze m gekeken heeft* :)

stout! 17-08-2002 13:49

Hij was wel mooi maar was te lang uitgesponnen.... en dat plot met Drew was niet nodig geweest.
Die pindakaasdingen enzo vond ik wel heel lief en Damn die borstkas van Brad Pitt maakt alle onnodige stiltes goed!

LeiGif 17-08-2002 18:23

Citaat:

PV schreef:

waaat hij was goed joh (y) hij kan echt wel acteren (y) t was af en toe best komisch :o :)
*is blij dat ze m gekeken heeft* :)

waarschijnlijk kan hij alleen goed acteren omdat je erop geilt net als een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking of nie?

Evito 17-08-2002 18:46

Citaat:

jackassbreda schreef:

waarschijnlijk kan hij alleen goed acteren omdat je erop geilt net als een groot gedeelt van de vrouwelijke bevolking of nie?

Ik denk ook dat het niet helemaal objectief beoordeeld wordt. Anywayz, zo knap vond ik hem ook niet. Hij heeft er wel eens beter uitgezien.

Femme-Fatale 18-08-2002 11:19

Citaat:

Evito schreef:

Heb ik niets aan toe te voegen.

PV 18-08-2002 11:58

Citaat:

jackassbreda schreef:
waarschijnlijk kan hij alleen goed acteren omdat je erop geilt net als een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking of nie?
:rolleyes: voor jou :) we zijn niet allemaal zoals jij.

scala 18-08-2002 12:04

ik vond het wel een leuke film...geen hoogstandje van beide acteurs maar het had wel wat. De eindscene had wel wat anders gekund vind ik, ik bedoel, als je dood gaat laat je toch een lichaam achter...het was nu net alsof de vader zomaar verdween. Btje vaag.

mcsun 18-08-2002 12:14

Citaat:

jackassbreda schreef:
ik geil absoluut niet op Brad Pitt (ik geil op verdacht weinig mannen) maar Pitt is een behoorlijk goede acteur hoor. Neem Fight Club of Snatch; hij heeft best wat acteertalenten in huis.
Joe Black heb ik gezien maar dat is al een tijd geleden en ik kan me niet herinneren hoe hij het daarin doet, maar volgens mij ben jij lichtelijk jaloers. Leonardo DiCaprio is ook best een goede acteur, alleen zullen weinig jongens dat toegeven :)

Uiteraard zijn er ook acteurs bij wie Brad nog niet eens in de schaduw mag staan.

Roxy 18-08-2002 14:19

jah dat is echt zown mooie en lieve film, misschien niet het origineelste of bij de top 5 beste films zal ie ook nie komen maar gewoon leuk om naar te kijken, en jank films roeleren :o

UnUsual 18-08-2002 14:29

mja, ik heb hem ook gezien en ik vond het een hele leuke film, en niet alleen omdat brad pitt erin speelde. (alhoewel, ik zat wel zwaaaar blij te kijken toen hij een lachje op zijn gezicht toverde, maar daar ging het niet om)
anthony hopkins is een favoriet van mij en ik vond hem hier ook heel leuk..
de laatste scene klopte volgens mij ook niet nee, ik vond hem ook veeel te lang duren. die hele film zelf vond ik trouwens niet te lang, dat was wel mooi, maar die scene had veel korter gekund.
ghehe, ik vond het einde wel heel zielig trouwens..:| :D

¤Aylin¤ 18-08-2002 14:33

Ik vond het een goede film. Het had alleen misschien een uurtje korter gekund, maar goed mij maakt het niet uit. In het begin vond ik Brad Pitt nogal komisch.. :D

Aurora 18-08-2002 15:16

Mhh hij was wel leuk, niet super.. duurde een beetje te lang.

Milk 18-08-2002 15:53

ik heb maar een stukje gezien maar ik vond em echt zzzzZZZlaapverwekkend..

LeiGif 18-08-2002 16:09

Citaat:

PV schreef:

:rolleyes: voor jou :) we zijn niet allemaal zoals jij.

ik geil niet op mannen
was alleen ff om te zeggen dat ik denk dat een groot gedeelte van de vrouwelijke personen die hier op antwoorden hem goed vinden vanwege t uiterlijk en minder kijken naar zn acteertalent

heavinly 18-08-2002 18:05

Citaat:

Evito schreef:

Ik vind dat Brad Pitt wel kan acteren in deze film, maar je moet je gewoon realiseren dat hij iemand speelt die voor het eerst op aarde is, daarom praat en doet hij zo vreemd. Ik vind namelijk dat Brad Pitt heel goed is in deze film, ik vind de flim sowieso heel erg mooi, ook veel humor er in :) (dat met die peanutbutter :D)

Rhinus 18-08-2002 18:06

Citaat:

Evito schreef:
Kijk de film "Seven" en bied je excuses aan.

heavinly 18-08-2002 18:11

Citaat:

Rhinus schreef:

Kijk de film "Seven" en bied je excuses aan.

:D

Martijn 19-08-2002 10:00

Citaat:

scala schreef:
De eindscene had wel wat anders gekund vind ik, ik bedoel, als je dood gaat laat je toch een lichaam achter...het was nu net alsof de vader zomaar verdween. Btje vaag.
ja das wel waar...

Floosje 19-08-2002 12:05

Mwah, ik vond m niet zo geweldig die film, beetje langdradig en het einde was ronduit slecht. Die vader was in eens weg en die vent uit het cafe weer terug. Dat vond ik nogal slecht.

Tis dat Brad Pitt zo lief was met die pindakaas, dat maakt het weer een beetje goed... :D :p

miro 19-08-2002 13:00

Je moet bij deze film niet teveel over het einde nadenken want dan kunnen zoveel dingen niet.

Saartje_b 19-08-2002 19:12

Ik vond het niet echt een geweldige film. Hij was inderdaad vrij slaapverwekkend, te veel van die uuuren lange stiltes, dan had ik zo iets van: 'jullie mogen nu wel weer gaan praten hoor.....'

Sidhe 19-08-2002 20:50

Drew: We all know this deal is as certain as death and taxes.
Joe Black: Death and taxes?
Drew: Yes.
Joe Black: *Death* and taxes?
Drew: Yes.
Joe Black: What an odd pairing.

:D :D

I like! En nee, ik geil niet op Brad Pitt :rolleyes:

battlestar 22-08-2002 20:53

euhm wel aardig
btje langdradig af en toe
eindscene was idd een btje fout..

:( alles wat ik wilde zeggen is dus al gezegd

:)

Martijn 22-08-2002 21:25

Citaat:

miro schreef:
Je moet bij deze film niet teveel over het einde nadenken want dan kunnen zoveel dingen niet.
das ook al weer waar ;)

Martijn 23-08-2002 20:28

Citaat:

*BattleStar* schreef:
btje langdradig af en toe

hmz daar had ik (bijna alleen) bij deze film geen last van! dak m langdradig von...zal wel door de goeie cast komen enzo

(ik geil niet op brad pitt)

(en ook niet op anthony hopkins :rolleyes: )

BCR 24-08-2002 10:48

Kvond m ook mooi, maar tis alweer een tijdje geleden dak m gezien heb dusk kwee nie goed meer alles.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.