![]() |
Marokkaanse mannen het grootst geschapen
Mannen uit Marokko hebben van alle mannen ter wereld het langste geslachtsdeel.
Official The World Penis Size 2013 De penis: 16,10 – 17,95 centimeter De mannen die gemiddeld de grootste penis ter wereld hebben vind je toch het meest in Arabische landen. Maar ook een aantal landen in Europa en Zuid-Amerika hebben dit soort mannen in huis. De volgende landen op een rijtje. Soedan (16,47), Hongarije (16,54), Libanon (16,82), Colombia (17,13), Venezuela (17,20), Ghana (17,31) en Ecuador (17,77). De gemiddeld grootste penis ter wereld is te vinden in Marokko(17,95). Bron www.worldsizepenis.blogspot.com |
Heb je nog iets meer te melden dan alleen een loos artikel? Want anders heeft dit topic geen nut.
Verder vraag ik me voor dit soort statistieken altijd af hoe en door wie die lengtes gemeten zijn, en bij wie. |
Het is Wereldwijd onderzoek Official ook.
Marokkaanse mannen zijn het grootste geschapen . |
Self reported ja. Als je naar het hoe groot is je penis topic hier kijkt zie je al dat de meeste jongens er centimeters bij aan fantaseren. Ik geloof er dus niks van.
En dat je het officieel noemt maakt het niet ineens een goed of betrouwbaar onderzoek. Er staat bij je tabelletje niet eens wie het onderzoek heeft uitgevoerd! Maar nu is dit topic nog steeds alleen maar een mededeling. Heb je een vraag? Een discussiepunt? Een prikkelende stelling? |
Hij is wss zelf Marokkaan. :)
|
Nutteloos onderzoek, natuurlijk.
|
Het klopt eigenlijk wel , ik heb Marokkaanse jongens gehad die hadden 25cm best heel groot waren ze geschapen.
|
Citaat:
31-10-2013 Totaal aantal berichten 1 |
Citaat:
Ik moest wel reageren erop kon het niet laten. ik weet dat Marokkaanse jongens het grootste geschapen zijn. ik heb zelf genoeg mee gemaakt .. |
Mag hier allicht een slotje op? Lijkt me een vrij nuttelos topic.
|
Nee het is leuk topic. iedereen moet tegen weten wat de gemiddelde man heeft?
|
ik zie hier weinig toekomst in. als je wil weten wat iedereen zegt te hebben kijk je maar in het grote penis topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |