![]() |
Nieuwetijdskinderen, WTF.
Hoi allemaal,
Ik vraag me af wat nieuwetijdskinderen zijn. Ik heb me namelijk aangemeld voor een site met dat als onderwerp. |
http://www.nieuwetijdskind.com/nieuwetijdsmensen/
als je je aanmeldt op zo'n website, klik dan ook rond naar het kopje dat het je vertelt. Ik vind het persoonlijk maar zweverige onzin. Mensen zoals de beschrijving van de nieuwetijdskinderen zijn er altijd al geweest. |
Dit lijken mij geen leuke mensen.
|
waarom heb je je dan aangemeld? :confused:
|
Onzekere kinderen/mensen die zich speciaal willen voelen en zich daarom allerlei termen aanmeten.
|
Wat een bullshit
|
Laat me raden; opgericht door een moeder, die haar kind(eren) erg speciaal vond of vindt dat ze héél goed bezig is haar kinderen op te voeden en vindt dat elk kind het zó hoort te ervaren.
Blegh ! |
"De nieuwe kinderen zijn in toenemende mate heldervoelend, empathisch en telepathisch"
Uhuh. :D |
Citaat:
En weetje dit is niet opgericht door zo'n vage moeder (zoals 'hookee' opperde), Het is opgericht door zo'n gek mannetje. Ja ik vind dit ook enorme bullshit. |
Ik meld me ook altijd aan op forums waarvan het onderwerp mij onduidelijk is.
|
Sorry ben verslaaft aan domme mensen. Dit was de grootste dosis stommiteit die ik kon vinden.
|
Het meest zorgwekkende aan die website is dat 'ie niet vol spelfouten staat.
|
Of het ontroerende verhaaltje koffie engelen. Paranormalen die de extreem handige gave hebben om te voellen of jij koffie wilt. Serieus hoe verzinnen ze het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wel maar niet presies hoe dom.
|
Citaat:
|
Ik geloof niet dat dit topic nog ergens naar toe gaat.
@ TS: als je je aanmeldt voor een site over dat onderwerp, neem ik aan dat je daar kan vinden waar het over gaat. Dit topic gaat dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |