Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Stress van wiet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1884732)

xxlenaxx 02-11-2013 09:40

Stress van wiet

Als ik blow, en dan niet eens zo heel veel.. en t was pas m tweede keer ofzo. Is iedereen ontspannen, en ik ga helemaal trillen, en word he-le-maal paranoïe ik denk dan dat iedereen over mij praat over hoe raar ik doe. En ik ben bang dat ik voor altijd in t gevoel blijf zitten, en dat ik een psygische ziekte heb. En t is nu de volgende ochtend en ik voel me nog steeds een beetje raar in mn lichaam. heb ik nu een ziekte ofzo? ik stress echt zó erg. En vorige keer was het pre-cies zo

Mutant_oud 02-11-2013 10:03

Dan denk ik dat het verstandig is dat jij niet meer blowt. Ziekte hoeft niet, maar niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde middelen. Blowen kan ook bepaalde gevoelens versterken en als je nu al paranoïde er van wordt, dan denk ik dat blowen niet voor jou is weggelegd. Die psychische ziekte kan er wel komen als je toch wil blijven proberen. Drugs moeten recreatief en leuk blijven, dit lijkt me niet leuk, dus ik zou iets anders zoeken dat wel leuk is.

ThatLadyy 02-11-2013 13:17

Als je je niet beter voelt van wiet kun je er beter afblijven, want iedereens lichaam reageert er anders op!

Reverend 02-11-2013 15:55

Ligt eerder aan jezelf dan aan de wiet. Maar als je je er niet lekker van gaat voelen moet je het natuurlijk gewoon niet gebruiken.

*oma* 02-11-2013 18:27

Ik had dat ook weleens en het is bij mij erger geworden. Nu blow ik eigenlijk niet meer (op de middelbare school blowde ik bijna dagelijks). De laatste keer dat ik spacecake heb gegeten durfde ik niet meer op te staan om naar de wc te gaan. Ik durfde niets te zeggen en wist niet of mensen echt iets hadden gezegd of niet. Ik heb toen in mijn telefoon aantekeningen gemaakt om te controleren of iets echt gebeurd was, maar omdat ik dat ook niet vertrouwde bleef ik aantekeningen maken. Op andere drugs reageer ik prima, dus daar hou ik het gewoon bij (y).

Gieltjuh 12-12-2013 19:01

Gewoon niet meer doen, het is niet echt te horen dat het jouw ding is, waarom zou je het doen als je er niet relaxt van wordt??

Gieltjuh 12-12-2013 19:02

En waarom zou je iemand zeggen dat je op andere drugs goed reageert? beetje vreemd om dat iemand te laten denken dat ze dan beter iets "anders" kan gaan proberen??

Mutant_oud 12-12-2013 19:32

Citaat:

Gieltjuh schreef: (Bericht 33401429)
En waarom zou je iemand zeggen dat je op andere drugs goed reageert? beetje vreemd om dat iemand te laten denken dat ze dan beter iets "anders" kan gaan proberen??

Dat zegt ze niet. Ze zegt dat wiet voor haar persoonlijk niet werkt, maar dat andere drugs geen problemen opleveren, dat wil niet zeggen dat iemand anders maar meteen al de rest moet proberen.

Gieltjuh 06-01-2014 19:54

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33342955)
Drugs moeten recreatief en leuk blijven, dit lijkt me niet leuk, dus ik zou iets anders zoeken dat wel leuk is.

Ze?? Jij zegt het!

Gieltjuh 06-01-2014 19:56

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 33343553)
Op andere drugs reageer ik prima, dus daar hou ik het gewoon bij (y).

En nog een forumbaas? Maar deze is tussen de regels door en niet zo DIK erop ;)

Mutant_oud 06-01-2014 20:08

Citaat:

Gieltjuh schreef: (Bericht 33431276)
Ze?? Jij zegt het!

En zeg ik dat dat dan per se drugs moeten zijn?

huntingyade 06-01-2014 20:36

Citaat:

Gieltjuh schreef: (Bericht 33431281)
En nog een forumbaas? Maar deze is tussen de regels door en niet zo DIK erop ;)

Wat is het probleem hier aan ?. Ze zegt alleen maar dat ze op wiet slecht reageerd maar op andere dingen niet en dat ze dus geen wiet gebruikt.

Of vind je het een probleem dat mensen hier openlijk over het gebruik van drugs praten en niet aan komen met het standaard "drugs are bad mmm'kay".

*oma* 08-01-2014 20:04

Citaat:

Gieltjuh schreef: (Bericht 33401429)

Dat haal jij eruit. Ik vertel enkel mijn eigen ervaring.

Mutant_oud 08-01-2014 20:40

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 33433689)
Dat haal jij eruit. Ik vertel enkel mijn eigen ervaring.

Blijkbaar ging het over mij.

*oma* 08-01-2014 21:12

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33433747)
Blijkbaar ging het over mij.

Oh ja, ik zie het nu.

Gieltjuh 09-01-2014 20:03

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33431295)
En zeg ik dat dat dan per se drugs moeten zijn?

Nee dat zeg je niet, maar je zegt ook niet duidelijk wat wel en op welk vlak. Dan zou je moeten refereren naar iets buiten het onderwerp drugs en alcohol;)

Mutant_oud 09-01-2014 20:36

Je kunt ook gewoon zeuren.

Mutant_oud 09-01-2014 20:37

Het is hier overigens nog steeds D&A.

ESCLEPIOS 11-01-2014 22:56

Je werd na je 2e joint paranoide?
Ik denk dat je een "bad-trip" had of een overdosering.
Cannabis is moeilijk te voorspellen en te doseren, vanwege persoonsfactoren, toedieningsmethode, dosering, en wiet-soort.
Het klinkt niet als een psychose, of schizofrenie (dus wees gerust gesteld).
Als je een kwetsbaarheid hebt voor psychose: neem dan vooral geen cannabis, XTC, of andere drugs, want psychotische ziektes kunnen soms een heel leven lang duren!!!!

arPos 13-01-2014 23:21

Wiet versterkt je gevoel, ben je nerveuzig gespannen wordt je het meer... zorg dat je eerst flink rustig bent voordat je blowt.

en bij sommige werkt het gewoon altijd kut, een ander wietje proberen helpt dan nog welleens.

Reverend 14-01-2014 14:04

Als ik gespannen was werd dat doorgaans juist weggevoerd door de wiet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.