![]() |
Ik ben verliefd op een personage uit een game
Er is iets goed mis met mij ik ben namelijk stapelverliefd op Ahri uit leaque of legends help mij? :( Ik schaam me kapot want ik ben 15 wrm moet dit mij overkomen ik kan haar maar niet vergete!
|
En kan je tegelijkertijd gamen en fappen?
|
Nee daar heb je foto's voor internet staat vol ma nee seruis wrm hou ik van haar zit het tussen men oren wat moet ik doen?
|
Naar buiten gaan en echte meisjes ontmoeten.
Al begrijp ik het wel. Ahri is natuurlijk ontzettend foxy. |
Persoonlijk prefereer ik annie.
|
Citaat:
|
ik heb het even verplaatst naar liefde en relatie want seks kun je met een gamepersonage toch niet hebben ;)
|
Citaat:
|
Maak je niet druk, gaat vanzelf over als je kennismaakt met irl tetten!:y
|
Neem haar mee uit *O*
|
Neem haar mee uit lolz :) als da kon maar bedankt allemaal voor de tips! :)
|
|
Is niet hetzelfde :( ze kan nie eens haar staarten bewegen
|
Serieuze vraag, ben je socially awkward?
|
Damn ik moet echt LoL beginnen spelen :D
|
Citaat:
Take it from a WC3 player; Dota, LoL, HoN, qua mede spelers waardeloos, qua difficulty een kinderkleurplaat. |
Ik denk van niet lolz kga gewoon proberen afkicken van lol :(
|
En Ahri vergeten :(
|
Een tijdje geen LoL spelen lijkt me een goed idee, dan gaat het vanzelf over. Het is net zoiets als meisjes die verliefd worden op een acteur: niet erg, zo lang je maar doorhebt dat je er niets mee kan!
|
Oke bedankt aan iedereen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best zielig haha zet je pc af en ga naar buiten ;) de echte wereld in!
|
Kijk hier even rond..
*edit*linkjes naar hete dames is niet helemaal de bedoeling Als je dan nogsteeds op een game karakter valt, dan weet ik het ook niet meer |
Citaat:
Citaat:
|
Da is gewoon verkeerd lolz
|
Of, ga gewoon minder game.
En zoek een echte vriendin, en ga minder met je piemel spelen. |
Lolz ze is nie alleen voor jeweetwel maar ik voel gewoon iets voor haar da gaat verder dan gewoon jeweetwel en piemel spele lolz :)
|
Hoe kan je iets voor haar voelen? Natuurlijk kan je haar aantrekkelijk vinden maar om verliefd te worden of echt van haar te gaan houden moet je toch wel een band met een persoon opbouwen. (En dat lijkt me toch erg lastig met een personage in een game.)
|
Het is raar en ingewikkeld wa kank zegge :)
|
Is dit een flauwe grap?
|
Gast mijn achtergrond van mijn pc is zij ze hant aan mijn muur en kheb tshirt van haar ze is alles in mijn leve denkt ge da ik voor mijn plezier van haar hou kzou liever real vriendin ebbe ze
|
Citaat:
Waarom zou je volhouden en jezelf kwellen hiermee als het nergens toe leidt? Je hangt toch ook geen foto van je ex boven je bed in de hoop dat je over haar heen komt, bij wijze van spreken. ;) |
Ik ben verliefd op videl van dbz
|
Ik ben verliefd op Lala van de teletubbies :$
Ik denk dat het ergens iets met de puberteit te maken heeft, en zoals zoveel onmogelijke verliefdheids gevoelens verdwijnen ze na een tijdje wel. |
Tis te hope en k :( en nee dit is zeker geen grap khou liever van iemand da nie echt is dan van niemand zoals sommige mensen lala en videl bitches!
|
ach als je er nooit overheen zou komen kan je er ook gewoon bij neerleggen en het accepteren?
Maar ik ken je niet verder, maar normaal gesproken denk ik dat het wel overgaat in de loop der tijd. |
Accepteren is dikke shit!!! kga gewoon afkicken want momenteel ist erg als ze echt zou zijn zouk alles voor haar doen behalve zelfvermingking da is nog neigere shit!!!
|
Ik denk niet dat ik voor je vrees, man.
|
Citaat:
Laat lekker gaan, het zakt vanzelf wel. |
Ke zou me moete vreze muhahahaha!
|
Aan iedereen van dit forum vergeet al mijn berichte aub
|
Citaat:
|
Nee ik wil gewoon da jullie niet meer denke aan al die facking kut shizzel shit!!! Die ik hier heb zitte vertelle op dit forum dit was een enorme vergissing van mij om dit hier op te zetten ik ben zo dom geweest ik zal intervolg 2 keer nadenke sorry voor mijn taalgebruik vanaf morge zal ik een ander mens zijn ik ga gewoon zeggen life i dont care anymore! Awel val ik morge dood i dont care!!!
|
Ok, doei.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |