![]() |
Enquete eetstoornissen
Hee allemaal!
Ik moet dit jaar een profielwerkstuk maken en houd deze over eetstoornissen. Op me beter te kunnen verdiepen en het kleiner te houden heb ik me vooral gericht op de eetstoornis Anorexia. Dit is mijn eerste enquête, verbeterpunten hoor ik graag. Hier zijn de links: Deze link is voor mensen zonder eetstoornis: http://www.thesistools.com/web/?id=374733 Deze link is voor mensen met eetstoornis: http://www.thesistools.com/web/?id=374725 Alvast bedankt! |
Ingevuld!
|
Als u bevestigend antwoordde op de vorige vraag:
Wat voor eetstoornis had/heeft deze persoon of deze personen? (anorexia, boulima, eetstoornis NAO, binge eating disorder of iets anders) Bedoel je daarmee dus met je vorige vraag (of je iemand kent met een eetstoornis) of ik iemand ken die een eetstoornis gehad heeft? Ik ken bijvoorbeeld alleen mensen bij wie de eetstoornis al over is, maar vul bovenstaande vraag niet in omdat ik op de vraag eerder nee moest antwoorden. oja, en bij je vraag of je zelf ooit langere tijd niets hebt gegeten vraag je niet naar de oorzaak (lees: of het door een eetstoornis kwam of door bijvoorbeeld een andere lichamelijke of geestelijke kwaal, zoals bijvoorbeeld operaties waardoor eten een tijdje fysiek onmogelijk is, ernstige ziekte, dat soort dingen) |
Ik snap vraag 6 niet. 'Is een anorexiapatiënt zelf verantwoordelijk voor haar eetstoornis? ja/nee'
Bedoel je dan verantwoordelijk voor het ontstaan van de stoornis, of verantwoordelijk voor het verhelpen ervan? Dat maakt vind ik nogal een verschil. |
Ik heb liever enquetes waar je antwoorden kan aanvinken of kan kiezen voor 'anders' en dan je eigen bewoording in kan vullen. Dat is ook handiger voor je dataverwerking omdat je nu heel veel verschillende antwoorden krijgt.
|
Citaat:
|
Hoi!
Kijk eens op www.proud2bme.nl Volgens mij kun je via dat forum een mailtje sturen naar Scarlet (de beheerder) en die plaatst dan oproepjes op het forum. Dan krijg je waarschijnlijk een boel reacties van mensen met eetstoornis ;) xxx |
Hey ik heb em ingevuld
|
Ik heb hem ingevuld en je een mail gestuurd
Xxxx christina |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |