![]() |
De koelsaai verkopen voor je verhuisd bent #1875
Dus.
|
Trimm Trabb 53
Sadye 49 Mutant 44 Miekje* 30 Paranoide 28 Sarah 28 Little Phoebe 28 Sigmund 27 Tina 27 Ingegerd 18 Lusi 18 DonaldFuck 14 Neko* 13 lovage 12 Knitten 12 Pip 11 Absinthe. 11 MargotTenenbaum 11 Lieveheersbeest 10 Quintiano 8 Klovorhop 7 fizzle-fluffy 6 Qimm 6 Snebbeltje 6 arPos 5 Turk February 5 ßuerp 3 Strobe 3 Carn 3 Odette 1 Jasmijn. 1 Wout 1 Korreltjezout 1 .sann 1 |
kun je niet een koelbox lenen van iemand?
|
Mooi spreekwoord wel. (y)
|
Waar zou het een metafoor voor kunnen zijn Sigmund?
|
Citaat:
|
een moderne versie van de huid verkopen voordat de beer geschoten is :Y
|
Don't count your chickens...
Ja, is een mooie (y) En ik tril weer lekker, ik blijf verbeteren! |
Ik kwam precies uit met de lading blaadjes. Nu morgen nog de andere helft (y) Oude mensen staan echt op de uitkijk voor de reclameblaadjes. :D
|
lol, ik werd om 4 uur wakker vandaag. :o
Nu arbeiten en daar heb ik minus zin in, want de rest heeft overleg en mag zitten en drankjes proeven. :bob: En dan voel ik ook nog es een maandelijkse migraineaanval aankomen en was ik net 5 minuten buiten adem na 10 seconden rennen naar de bushalte. Das niet goed hee. :ghe: |
Ik heb maanden gewoond in een huis zonder koelkast. Ik had een tas uit het raam hangen voor spullen die koud moesten. Prima te doen.
|
Dat was helemaal niet prima te doen :D Driemaal daags naar de AH gek.
|
Niet als het buiten +7 graden is.
|
nouja, vlees eet LP toch niet, kaas en groenten kunnen best een paar dagen buiten de koelkast blijven, yoghurt in kleine potjes ook wel. Op vakantie red ik me ook altijd zonder koelkast. Al kook ik dan meestal niet.
|
Citaat:
// Ik begin Plato steeds meer te waarderen, geloof ik. (Y) Hij had natuurlijk een paar gekke fascistisch-aandoende opvattinkjes, maar ik begrijp hem steeds beter en vind hem vrij briljant. :yeah: |
Citaat:
Wat moet je nou helemaal in de koelkast bewaren? Melk, vlees, geopende pakjes onzin, en dat was het wel zo ongeveer. |
Mijn oom en tante hadden in hun flat een soort van schacht waar nauwelijks zonlicht kwam. Daar was het altijd fris. Ze hadden een soort van uitgestulpte kast vanuit de keuken richting dat ding. In die kast legden ze koelelementen en dingen die koel moesten blijven.
Koelbox 0.1 ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bewaar drinken liever niet in de koelkast, tenzij het niet-houdbare of open zuivel is :o |
Van niet je tandenpoetsen krijg je keelpijn.
|
Citaat:
|
Boter blijft ook prima een tijd goed buiten de koelkast, trouwens. Vooral als je het afschermt tegen zonlicht.
|
Van punaises eten krijg je ook keelpijn.
|
Citaat:
|
Dat laat me denken aan een jongetje die bij een ziekenhuisprogramma een punaise inslikte. Het zat vast in zijn slokdarm, en ze waren bang dat de luchtpijp ook werd geraakt door de punaise.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben mij er eentje.
|
Bij mijn verhuizing had ik de koelkast twee dagen voor de verhuizing verkocht, en de rest overbrugd met een koelbox. Niet ideaal, maar een stuk idealer dan een maand zonder koelkast moeten :D
Pff, hectische dag op het werk. Ben net thuis en nog lang niet klaar, dus dadelijk even eten en dan weer aan de slag. |
2 dagen is nog wel te overzien, 2 weken tot een maand wat minder :D
|
Ik ben al de hele middag aan het uitzoeken en inpakken en ik verbaas me erover hoeveel teringzooi ik heb verzameld over de jaren :D echt, schriften en werkboeken uit de 2e, wtf, dat is 9 jaar geleden :D
|
ik heb ook dubbele boeken uit de brugklas en tweede. En zelfs nog van basisschool :o
|
Herkenbaar LP, ik heb massa's zooi weggegooid bij mijn verhuizing, en dan nog had ik (samen met vriend) ongeveer 50 dozen aan spul...
|
Oei :D
Ik kom nu projecten (werkstukken ed) uit groep 7 en 8 tegen :|:D |
Ik zou het allemaal weggooien als ik jou was...
|
Het is al weg. Aan dat soort dingen ben ik niet gehecht, gelukkig (Y)
Ik heb net ook een hele stapel Hitkranten (waarom had ik die?) zonder te kijken in de vuilniszak laten vallen. Ik vraag me echt af waarom ik alles altijd bewaar, want wat ga ik ooit nog doen met een biologie werkboek? :p Aan de pluskant, ik heb nu wel heel veel mapjes en hoesjes voor hergebruik (Y) |
Werkstukken heb ik wel altijd weggegooid. Behalve de digitale, die staan nog ergens in het geheugen van de computer.
Tekeningen, knutselwerkjes, kunstopdrachten heb ik wel nog allemaal. Ik heb zelfs nog een heel decor van een jungle in een doos liggen. Ik moet hem nog eens opzoeken. Maar hij was zo mooi :cool: |
Ah, nu het Pokémon stickerboek en een Cartoon Network magazine van mei 2000. Toen was dat allebei nog leuk :cool:
|
Citaat:
|
Ik had eens flippo's van pokemon. ik was zo pissig toen mijn moeder ze weggooide.
|
Tina naamzoek!
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...WGXK6_700b.jpg Er staat dit bij : Anastasia Shpagina, the human anime girl, with Valeria Lukyanova, the human Barbie. |
En fuck, ik voel me echt high :lisa: Nog meer dan afgelopen week.
|
Ik heb trouwens wel echt een kut dag, het is maar dat jullie het weten :herp:
Dit weekend bleek mijn auto wat olie te lekken. Omdat we niet konden vinden wat het was, is mijn vader ermee naar de garage te gaan. Helaas is het niet een klein simpel dingetje, nee nee, er mag voor ongeveer 1200 euro aan versleuteld worden :'( En dat doet een beetje veel pijn. Wel heb ik weer eens ontdekt dat ik de allerliefste ouders van de wereld heb, die een uur rijden om mijn auto op te halen en de auto van mijn moeder hier naar toe brengen zodat ik daarmee naar het werk kan rijden :lief: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |