![]() |
Last van Zilvervisjes
l
|
Ik heb geen zilvervisjes in huis, maar ik woon ook niet in die omgeving. In mijn vorige appartement had ik ze wel, dat was ook niet daar in de buurt. Wat wil je weten?
|
Hi! Ik weet wel wat je tegen zilvervissen moet doen, ik spuit met Roxasect. Maar 't punt is die zilvervissen kan je nooit helemaal uitroeien. Ik heb 't helemaal gehad met die beestjes. Dus ik denk dat verhuizen de beste optie is.
|
Waarom heb je dan dit topic geopend?
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, kunnen die beesten bij je in spullen kruipen als je ergens logeert en dat je ze dan mee naar huis kan nemen? Alwaar ze verder kweken? |
Zilvervisjes zijn cute :) Als je naar ze blaast, gaan ze er als een haas vandoor :)
|
Ik ben zo bang voor die beesten. Helaas krijg je ze nooit weg. Je kan alles proberen, maar weg zullen ze niet gaan. Zelfs niet als de hele straat/wijk mee doet ze te bestrijden. Als er namelijk ergens maar 1 over is...in een kast, in iemands kleding etc zal het niet lang duren voor ze weer terug zijn.
Ik zorg gewoon ervoor dat het in ieder geval in mijn slaapkamer altijd licht is...dus ja de hele nacht met het licht aan slapen, vochtvreter, elke dag even ventileren, geen karton, alles in plastic, plinten helemaal dicht gemaakt met een vulling....helaas komen er toch nog wel telkens een paar bij me. Ze schijnen lichtschuw te zijn, maar desondanks zie ik ze weleens. Die kleine kan ik nog mee leven, maar die grote :( Sterkte -O- |
Ik heb ze ook thuis, je hebt plakstrips waar ze aan blijven plakken als ze eroverheen lopen maar dat is niet genoeg.
Sinds ik behang op de muur (papier+behangplaksel is hun lievelingsmaaltje) heb vervangen door verf of stucwerk is het wel een stuk minder.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |