![]() |
Next-Gen
PlayStation4 en Xbox One, gaan jullie hem halen?
Kijken jullie nog uit naar nieuwe games voor de next-gen? En waarom? Zelf kijk ik uit naar killzone 4, omdat ik killzone 3 tof vond en deze waarschijnlijk ook leuk zal vinden. |
Next-gen: PS4, wordt nog wel even sparen iig..
|
Mijn PS3 doet het voorlopig nog prima (y)
|
Ik ga voor de PS4, maar wacht tot het voorjaar. Ben erg te spreken over zaken zoals PS+ (ook de reden dat ik nog genoeg games door te spelen heb), en verder liggen de Sony-exclusives mij veel meer dan de Microsoft games. Het feit dat de PS4 goedkoper én ook nog eens beter in elkaar zit dan de X1 is alleen nog maar icing on the cake. Ben ook benieuwd naar de Dual Shock 4, lees eigenlijk alleen maar lof over het ding.
|
Ik heb al jaren een next gen, namelijk de pc. Maar ik ben wel blij voor de peasants dat ze zich binnenkort weer even kunnen meten met de vorige-gen pc's.
|
niet helemaal fair natuurlijk, de enige reden dat PC's meer kunnen is omdat er een grotere investering wordt gedaan qua prijs (en energieverbruik), dus tja, het is maar of je dat zelf een realistische vergelijking vindt :)
Maar goed, nu is er iig een fatsoenlijke nieuwe standaard, ook al blijkt dat voor sommige bedrijven al lastig genoeg te zijn (ahem, IW en DICE), maar dat is natuurlijk ook wel te verwijten aan het eeuwige launchgames-euvel. |
Citaat:
|
PC, gewoon eenmaal in de 3 jaar upgraden (wel 300-500 euro) en dan alles ultra spelen, spellen goedkoper en de heilige graal de steam sales:D
|
en een controller aan je pc aansluiten is fijner dan een muis en toetsenbord :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad, met name fightinggames werken super op een toetsenbord (y).
|
En met shooters kan je zo snel reageren met een controller (Y)
Nee, fightinggames en racers spelen uiteraard beter met een controller. |
Evenals multiplayer op één pc voor zo ver games nog die mogelijkheid bieden tegenwoordig, wat nog altijd een stukje gezelliger is dan allebei naar je eigen scherm staren ;)
|
Citaat:
|
DS4?
Controller tegen muis/keybo wat betreft shooters gaat logischerwijs nooit werken. Met name op die-hard niveau juist niet. |
Citaat:
en ik heb nergens over 'tegen'. |
Ahja, hoewel hij niet zo compleet compatibel met pc is als die xboxone controller. Ik kijk het nog even aan en trakteer me rond kerst op één van de twee. Kan ik lekker online smashbrotheren (Y)
|
Citaat:
|
Ik game al jaren met een gaming-pc, speciaal laten bouwen.
16 GB Ram Recent geupgrade naar een Asus R9290X-G-4GD5 videokaart met AMD Radeon R9 290X-chip. (Mooi spul) Windows 7 Maar ik ga toch wel een Xbox One kopen. Ik heb btw ook nog een Bitcoin mining rig staan. (50GH/s, Butterflylabs, €1800) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |