![]() |
Tweede date
Hallo Scholiertjes,
Ik heb een heel leuk meisje ontmoet en we gingen samen wat drinken en we hebben een uur gepraat ofzo. We vonden het allebei heel gezellig en dat heeft ze ook steeds gezegd tegen mij. Ik vind haar eigenlijk wel leuk en zij mij ook wel. Alleen ik ga deze week weer met haar afspreken, maar wat moeten we nu doen? Ik denk steeds dat het raar is om een film te kijken bij mij thuis op bed. Misschien iets te snel? of niet. |
Hoe oud zijn jullie?
Uurtje praten en wat drinken is nog niet zoveel. Film kijken kan, op bed is dan wel meteen wat awkward. Maar ook dat ligt aan jullie leeftijd. Wat dacht je van samen eten? Evt samen koken, als je op jezelf woont dan. Ben je 16-, dan is het misschien leuk samen te gaan zwemmen. Als het lekker herfstweer is, gaan wandelen en eendjes voeren? Samen weer opwarmen met chocomel? Spelletje spelen? Film maakt weinig interactie en op bed is wat ongemakkelijk. Denk je aan makkelijk gaan zoenen dan gebeurt dat ook heus wel als je wat actievers gaat doen :y |
Zij is 16 en ik ben 17. We zouden inderdaad iets van een spel kunnen spelen.
|
Maar mijn ouders doen altijd zo raar als een een meisje mee naar huis neem, dan gaan ze me helemaal ondervragen enzo en daar houd ik niet zo van. Iemand nog andere ideeën?
|
Ik zei ook niet dat je dr mee naar huis moet nemen, ik zei expliciet alleen als je je eigen huis hebt.
|
Afspreken in de stad.
|
Je kan prima gewoon thuis op bed een film kijken. Kijk alleen dan niet een serieuze diepgaande film waar je bij moet opletten ofzo.
|
We gaan waarschijnlijk een filmpje kijken op bed. Ik heb dit als eens eerder gedaan met een meisje maar ik vind het altijd zo ongemakkelijk al ga ik op bed zitten en zij komt half naast me zitten, en dan gaan we een beetje kijken. What to do?
|
Vingeren.
|
Citaat:
Willen jullie wel meer, ook prima. |
Het was super leuk en we hebben gezoend :). We hebben daarna nog wat op bed gelegen met elkaar en gepraat. Volgende keer misschien iets verder dan zoenen
|
Citaat:
Kijk, dat is nou een date met leuke afloop..,. en is het nog steed aan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |