![]() |
What to do ??
Ik ben 17 en heb al een lange tijd een relatie met mijn lieve vriendin, ook 17, we hebben een geweldige relatie alleen de seks niet bepaald wat je top kunt noemen soms zelfs niet leuk.
De seks zelf doet ze puur en alleen voor mij want zij beleefd er niks van. Haar opgewonden krijgen is zeer moeilijk .. Beffen werkt niet, vingeren amper, met haar clitoris werkt ook niet dat vind ze een kutgevoel tijdens de seks begint het soms ineens pijn te doen en na de seks brand haar vagina een beetje. en dat geeft ook weer het effect dat ze nooit uit zichzelf iets bij mij zou doen. mijn vraag eigenlijk is weet iemand tips over wat ik kan doen of hoe ik met r erover kan praten want erover praten vindt ze ook weer taboe .. bij voorbaat dank, sorry voor het lange bericht haha |
Er toch over praten.
|
Als ik erover begin kan ik 2 zinnen zeggen dan kapt ze t gesprek af en word ze geïrriteerd :s
|
Zeggen dat je er toch over wil praten.
|
Citaat:
|
dan wordt ze blijkbaar niet opgewonden en dus nat van je. praat met haar wat haar wel opwind of blijf doormodderen
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders zijn er nog een paar miljoen lekkere meiden. |
Iets van glijmiddel proberen? En idd praten om uit te vissen hoe ze het wel lekker vind..
|
Heb je al eens geprobeerd om haar eens helemaal in de stemming te brengen? Een flesje wijn, kaarsjes, massage, lieve woordjes... klinkt allemaal enorm cliché, maar werkt meestal wel hoor :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |