![]() |
Foto-opdracht
Hallooo,
Ik heb met tekenen een foto-opdracht gekregen, maar ik kom er zelf niet helemaal uit, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen! De opdracht: Maak minimaal 10 foto's bij een van de volgende onderwerpen: 1. Te groot of te klein 2. Onverholen dreiging 3. Een wereld in een vissenkom 4. Dat kan zeker vliegen.. 5. Wonderlijk panorama 6. De techniek staat voor alles 7. Vreemde vakantiegroet 8. Kinderspel 9. Mobiel uitzicht 10. Waterland Als je de foto's hebt gemaakt, moet je ze gaan bewerken tot 1 beeld. Heeft iemand een creatief en leuk idee? |
Kan je niet één groot panorama maken met alle andere dingen erin?
|
Inderdaad, ga naar naar het strand en je kan zo alle elementen er in stoppen!
(Je moet vervolgens alleen 10 keer dezelfde foto inleveren) 1. Te groot of te klein -> grote persoon liggend in een kleine tent 2. Onverholen dreiging -> zee 3. Een wereld in een vissenkom -> Verzin iets leuks met de zee (of bij de tent) 4. Dat kan zeker vliegen.. -> vlieger of nog beter een kite surfer 5. Wonderlijk panorama -> strand+zee 6. De techniek staat voor alles -> oud tv ofzo voor de tent 7. Vreemde vakantiegroet -> strandvakantie 8. Kinderspel -> spelende kinderen 9. Mobiel uitzicht -> tent 10. Waterland -> Zee Ik wist niet dat ik zo artistiek was:lisa: |
|
Ik vermoed dat ze willen dat je een soort van collage maakt. Hier staan hele toffe en inspirerende dingen tussen: http://theweirdshow.info/
|
Alvast bedankt voor de tips!
De opdracht is dat ik 1 van de 10 onderwerpen kies, en daarvan een creatief beeld photoshop met verschillende foto's.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |