![]() |
MBO-studenten zijn onfatsoenlijk
Ik moet deze stelling beargumenteren. Wat vinden jullie van de stelling?
|
Het is geen stelling.
|
Te minsten wat vind je ervan?
|
Begin eens met je eigen huiswerk maken en posten in de -tot nu toe- drie topics. Daarna kunnen mensen je verder helpen.
|
Het is zo hebben vandaag een stelling gekregen en moeten straks een debat houden. Er is helaas weinig over te vinden. En willen graag jullie mening weten :D
|
Weinig, dus wel iets. Post dat maar :)
|
Ik heb de stelling aangepast voor je.
Ik ben het niet eens met de stelling, omdat die nogal generaliserend is. 'MBO-studenten zijn onfatsoenlijk.' Zijn alle MBO-studenten onfatsoenlijk? Nee, kan ik je vertellen. Natuurlijk zit er weleens een rotte appel tussen, maar dat is op het HBO en in het WO niet anders. |
te generaliserend.. je kan ook niet zeggen: zijn alle voetballers dom?
er is gewoon geen ja of nee antwoord op, omdat je zowel domme als slimme voetballers hebt, hetzelfde geldt voor deze 'stelling' |
alle feyenoorders trappen stadions kapot. <- generaliserend, over het algemeen zijn het natuurlijk rotte appels maar er zit ook wel een toffe peer tussen.
|
Hoezo alle Feyenoorders ??
|
Het gaat over MBO'ers, jongens. Een beetje ontopic blijven graag.
|
Jeej weer een topic over MBOers. Je kunt niet stellen dat MBOers onfatsoenlijk zijn aangezien het per persoon verschilt, al ben je daar niet slim genoeg voor om het te begrijpen. Ga toch weg man.
|
Groten deels gelukkig niet allemaal, maar de MBO'ers in mijn omgeving zijn erg onfatsoenlijk. Ze hebben geen geduld en schreeuwen harder dan KingKong, als je volgens hun een nerd-actie doet, zie je jezelf morgen op facebook.
|
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens alhoewel er een kleine minderheid is die wel gewoon fatsoenlijk is maar dat gaat uitendelijk ten koste van de meerderheid die het als ware verpesten voor de minderheid. |
Ja
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |