![]() |
Saaiterdagavond en we hebben al 2,5 uur geen nieuw saaitopic #1876
Dat kan natuurlijk niet he jongens :mad:
Gebruikersnaam Berichten Paranoide 40 Trimm Trabb 36 Little Phoebe 33 Quis 3.0 31 Tina 30 Sadye 28 Mutant 28 Knitten 27 .sann 27 Sigmund 26 Miekje* 24 Lusi 18 Carn 14 Lieveheersbeest 14 Quintiano 14 Sarah 14 fizzle-fluffy 12 Schrödinger 12 Absinthe. 11 Turk February 11 Qimm 10 MargotTenenbaum 9 Snebbeltje 7 Wout 6 Ingegerd 6 Neko* 4 Pip 4 lovage 2 deadlock 2 Klovorhop 1 |
Para, Anne wil alles weten over Kate Perry en haar bezoek aan je werk. Ik ben met Elmer. Ik hoor net van welk vreselijk lied dat mens is, ik wist daarvoor niet wie ze was en dat had ik zo willen houden eigenlijk. Een troost is dat ik niet weet hoe ze eruit ziet.
|
Dat weet je wel. Onsympathiek.
|
Ingegerd en CR: Downton Abbey is nu ook in NL begonnen, vandaag de eerste aflevering van seizoen 4 gezien *O**O*
|
Citaat:
Graag gedaan :p |
Je hebt een van de meest oncharmante foto's gekozen.
|
Gewoon de eerste hit op Google.
|
Hoezo oncharmant? Zo slecht staat ze er toch niet op?
Ik vind haar bloedirritant, daar niet van. |
Ik vind haar haar mooi daar.
|
Maar goed, daar heeft ze ook mensen voor (Y)
|
Ze lacht raar en haar gezicht is gewoon te perfect symmetrisch. (n)
|
Ello.
|
Ik kijk echt nooit meer films waar mensen worden onthoofd en je mag meekijken -O-
|
|
|
Oh Ellen :lief:
|
Ik heb overigens helemaal niks tegen Katy of haar nummers en ik vind haar meer sympathiek overkomen dan de meeste mensen in haar 'omgeving' voor zover je kunt oordelen over die mensen.
|
Je tweede plaatje doet het niet, Muut.
|
Dat gezicht van Ellen :D
|
Ik vind een hoop mensen dan toch weer erger dan Katy Perry :P Dan valt zij nog mee.
|
Ik hou niet van haar teksten. Roar valt wel mee maar het is vaak zo gemaakt-cool dat ik niet snap dat mensen ervoor vallen.
|
Citaat:
|
Oh Ellen :D(Y)
|
Citaat:
Zelf heb ik 'r ook gezien, als zij 't inderdaad was, maar /care. |
Ik heb verder ook geen mening over haar, want 't enige wat ik van haar weet is dat The Key of Awesome een parodie op één van haar nummers hebben gedaan.
|
Nu komt er een top-3 van Lady Gaga-covers en -parodieën die beter zijn dan de originelen.
#3: The Key of Awesome. #2: Cartman. #1: Bestboro Baptist Church. |
Bedankt voor de uitleg zegt ze maar ze zit hier wel hoofdschuddend zich te verbazen hoe careless jij met een internationale ster omgaat.
|
en bedankt schmaschmine :rolleyes:
|
Dat is omdat ik hoopte dat 't Snoop Dogg zou zijn :lief: Maar die is te gangster voor musea.
|
Snoop Dogg Lion Zilla <3
|
Drop ít like it's hot, drop it like It's hot.
|
Ik vind Katy Perry niet speciaal irritant. Ik vind wel dat ze behalve seks uitstralen niet echt iets kan van de dingen die zangers horen te kunnen. (zingen, dansen, liedjes schrijven, entertainen etcetera)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Warm broodje hagelslag en Alfred Kwak (y)
|
Alfred: "is iedereen dan al die criminele dingen vergeten die Dolf doet?"
Henk: "maar die doet hij allemaal stiekem!" |
Smelt hagelslag goed?
|
Niet zo goed als vlokken.
|
Vlokken op je koffie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlokken...*ril* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben klaar met studeren voor de tentamenweek *O* Of nouja, sort of. De belangrijkste/moeilijkste vakken voor de meeste studiepunten zitten in mijn hoofd.
|
Ik ben vandaag 100 dagen gestopt met roken *O*
|
Holy shit, Pip kan tijdreizen!
|
Vertel me wat ik fout heb gedaan!
|
Goed bezig, Pipje (y)
|
de oude foto's van mijn vader zijn zo grappig, op verjaardagen zat iedereen op de grond en aten ze mandarijntjes en dan gingen ze met z'n tienen op fietsvakantie, met leren koffers onder de snelbinders en gitaren op de rug :Y en al die jongens van twintig broodmager met lang haar en/of een baard, en alle meisjes in lange jurken :Y
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |