![]() |
Vrijdagmiddag en alles is saai #1877
Ja.
|
Hoezo vrouwentopic? Jullie kunnen toch ook vertellen over jullie timing w.b.t. bh's en truien?
|
Deze verdient het wel om ook in dit topic te staan:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lm...t6ho1_1280.jpg |
Dat ging inderdaad al wel weer de goede kant op, in het gesprek dat daar aan vooraf ging was het echter wat minder plezant.
Ik ben heel verrassend w.b.t. het moment dat ik bh's uit doe en of daar dan wel of niet nog andere kledingstukken overheen zitten. |
Het is maar goed dat er niemand achter me zit. :p
|
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ett_Murray.jpg
Hier moet ik zometeen een spreekbeurt over doen. :ghe: |
Mijn vader is net begonnen met inpakken. Ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij erachter komt dat hij meer spullen heeft dan hij denkt, vooral in de berging :o
|
ik kan de radio hier zo hard aan als ik wil en niemand hoort het :lief: na de miljoenmiljard euro die we in het huis gaan stoppen ga ik sparen voor kkgrote boxen want dat kan onze minivilla wel hebben :y
|
Amagad ik heb er een forumster bij op FB :|
|
Het is hier trouwens 27 graden eheheh groetjes.
|
Citaat:
|
Ik wilde checken wie, maar wij zijn geen vrienden :bob: hoe kan dat nou Bas!
|
Ik verklap niks behalve dat ze je zus is.
|
Oh oke :D
|
Yes, Pheebs as well :cool:
|
:cool:(Y)
|
wat loop je mijn feesboek vrienden af te pakken hoer :bob:
|
:rolleyes:
|
Ha! De dochter van mijn kine is genomineerd voor sportvrouw van het jaar (y)
http://www.sporza.be/cm/sporza/ander...tman_shortlist |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kinesist. En nu moet ik denken. Fysiotherapeut.
|
Hoofdpijn schmoofdpijn.
|
ooooh :p malle belgen
|
Ja, ach ja :D
|
Citaat:
|
Ik heb in een topic gezegd dat ik nieuwe laarzen wilde, krijg ik een pm van een onbekende forummer die zegt: wil je laarzen? ik koop ze wel voor je schat hahha :lisa::lisa::lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel nieuwe laarzen.
|
Ik niet, wel schoenen
|
Het liefst laarzen en sneakers. Voor de zomer nog een paar ballerina's. Maar dat is weer vooruit lopen op de feiten.
|
Citaat:
|
Of ik zet voortaan mijn bankrekeningnummer erbij, kan diegene er geld op storten. Is wel fijn (y)
|
Citaat:
|
Ja en?
|
Citaat:
|
Ik wil wel een nieuwe gamepc. Maar meer laarzen is ook fijn.
|
Citaat:
|
Zal ik een lijstje doorgeven? :ghe:
|
Ik ben heel eenzaam vanavond want vannacht is de enhanced edition van Baldur's Gate uitgekomen dus Theodoor is vanavond onbereikbaar.
|
Ik ben straks alleen met mijn moeder.
|
En het is te koud in de woonkamer waardoor ik een beetje op non-actief sta. Misschien moet ik even gaan sporten ofzo.
|
Ik heb een heel eenzaam weekend, want mijn vriendje is bezet door andere dingen. En dat trek ik altijd slecht, in het weekend.
|
Jullie moeten duidelijk nog leren hoe heerlijk het is om alleen te zijn.
|
Ik ben graag alleen doorgaans! Maar nu vooral te koud&verkouden denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog niet aan het sporten. Ik denk dat ik er toch mee wacht tot ik weer door mijn neus kan ademen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |