![]() |
Mijn freestyle
Hallo ik ben Hugo ik ben 14 jaar ik kom uit Belgie
Ik kom voor jullie freestylen en ik vraag me af hoe jullie het vinden Geef je mening wat je er van vind of wat beter kan Ik represent Belgie op de kaart Ik veeg met een vaart de land van jou kaart Je bent niks ik zet je lines met mijn barz op straat Want jij hebt het in je hele leven altijd gefaalt al je cijfers zijn gedaalt je hebt nog nooit een fucking examen gehaalt Je bent niet coel, toen je 6 was zat je op een rolstoel en was elke dag moe, je kreeg het gevoel of dat er niemand om je gaf, dat klopte allemaal ook want iedereen zacht je aan als een spook. Ik heb je al geklaart iedereen heeft je al afgekraakt Dus ik noem je een touchscreen, je verschijnt pas als iemand je aanraakt En ik gunbarz for dayz ik slice je met me skills je in twee stukken want al je barz en al je skils sucken, |
Zijn er Vlaamse of Nederlandse rappers waar je fan van bent?
|
jojojoj biesloak is me naam
belgen killen in een battle is mijn faam Ik rap zo snel , je denkt wie is die gozer rapt heel hard moet er van blozen hij is zo goed bedenkt die rhymez zelf niet eentje die hij jat , echt geen spuit elf als hij begint te rappen kan ie bergen verrzetten freestylt het achter zijn laptop hij is een echte vedette nou dit is de eind van mijn mooie rap ik hou veel van tonijn dat is zeker kek jojoj piece out biesloak represent xoxox |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |