![]() |
Sinter - DK
De sint is sinds vandaag weer op bezoek
Ook de kantine staat in 't grote Boek, maar Sint is een druk zakenman die niet elk forum langsgaan kan! Daarom laat hij Piet met de pet met lootjes rondgaan, wat een pret! Zo kan DK dit jaar misschien elkaar weer van cadeaus voorzien. Wie doet er dit jaar weer mee met sinterDKlaaslootjes? :lief: |
Ik ben geen dk'er maar vind lootjes tof. Is het een idee om dit samen met Onzin te doen?:o
|
Dat lijkt mij iig heel leuk!
|
Het idee is toch meestal dat je juist iemand krijgt die je een beetje kent :ghe:? Ik denk dat als je onzin er ook bij gooit dat het wel minder leuk word... Vrij persoonlijk voor mij dan :P want ik ken Onzin veel minder goed als DK. Anders gezegd; ik wil graag meedoen, maar liever wel alleen DK. Als Onzin graag lootjes wil dan kan Onzin dat toch ook regelen :yeah:
|
Vuile racisten!
|
Er is zo veel overlap tussen DK en Onzin tegenwoordig dat iedereen elkaar wel min of meer 'kent' lijkt me ;). Ik lees hier ook significant meer dan dat ik post, maar van 95% van de regulars hier weet ik toch wel behoorlijk wat :o
|
Nou ja, met alle respect, maar ik ken de mensen van Onzin niet en ik ben echt niet de enige. Ik heb eigenlijk gewoon geen zin om voor iemand die ik niet ken een cadeau te geven en een gedicht te schrijven :O. Zo simpel ligt het. Als ik de enige ben, ook prima, dan doe ik gewoon niet mee. Maar ik zou het wel stom vinden, want ik vond het vorig jaar erg leuk.
|
Ik ben het wel een beetje eens met wat Knitten zegt. Maar ik doe sowieso niet mee, dus aan mijn mening heb je niets. :o
|
Ik wil wel mee doen en onzinners mogen ook van mij maar misschien is het een compromis om alleen onzinners te doen die ook wel eens op DK posten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Laat zich gewoon inschrijven wie wil. Op DK zelf. Komt wel goed. |
Nouja zoals Wolter, niet écht een DK'er maar iedereen kent hem wel!
|
Oh zo. Nou ja, met lijstje kom je al een eind, ik snap niet zo goed hoeveel méér jullie iemand 'kennen' na hier of daar een post op DK dan een willekeurige forumer.
Maar goed, alsof er echt nee wordt gezegd als iemand hier inschrijft :P |
Ik denk ook niet dat mensen die hier echt niks te zoeken hebben op DK, zich überhaupt ook niet inschrijven hier. En verder zie ik het punt ook allemaal niet zo.
|
Precies!
|
Doen mee:
Fizzle Sarah Absinthe Knitten (?) WolterB |
up!
|
Wanneer sluit de inschrijving? Desnoods blijft het een klein groepje, toch? :O
|
Ben ik als topicopener nu de baas over de deadline? Eh, ik zou zeggen geef het inschrijven nog 1 week en dan volgende week vrijdag los?
|
Dan hebben we minder dan een week voor de lijstjes, lootjes, gedichten/surprises en cadeautjes, is best krap allemaal :o Een week om alles te regelen is denk ik wel handig ;)
En wat voor budget doen we? |
Ik zou zeggen, we trekken maandag lootjes. Anders vind ik het ook wel erg krap en mensen moeten zich maar gewoon inschrijven of niet.
|
Prima hoor! Doen we maandag!
|
Jeuj!
Gebruiken we weer die Elfster? :O Ik krijg daar namelijk altijd spam van en ben volgens mij ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord weer vergeten :O |
Of lootjestrekken.nl
|
Ja, ik ben voor :o(y)
En kun je mensen uitsluiten die je al eens gehad hebt? Wel zo leuk toch? Geldt in mijn geval alleen andersom hoor. Knitten had mij twee jaar terug. |
Vandaag lootjes (y) Moeten we nog mailadressen doorgeven?
|
Willen jullie dat iemand anders de lootjes trekt? Dan wil ik dat best doen hoor!
|
:lisa: Heb ik jou ooit getrokken Absinthe, ja? :bloos:
|
Citaat:
Iedereen een PM naar jou sturen met zijn mailadres? |
Maar met lootjestrekken.nl kan het toch best wel simpel? Dan trekt dat ding de lootjes en kun je ook aangeven wie wie al heeft gehad enzo :Y gewoon 1 iemand die dat moet aanmaken, die is dan "organisator" geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed dan maak ik dat even aan. Mag ik dan per pm de mailadressen van de mensen die meedoen? Ik zal zelf het lijstje ook even pmmen
|
Citaat:
|
Ik heb alleen de PM van WolterB nog niet, als ik die heb kan ik lootjes gaan maken!
|
Citaat:
|
Tientje incl. verzenden was het twee jaar geleden geloof ik. En dan gewoon cadeautje + gedicht.
|
Ik vind het prima om een tientje uit te geven in totaal :y en hoef ook geen surprise, dan kun je sowieso niet zo goed verzenden.
|
Nee, precies. Platte cadeautjes en gedicht (y) Moeten we ook nog een verlanglijstje doorgeven?
|
Dat kan via de lootjestreksite, ook nadat de lootjes getrokken zijn. Dan kun je ook je postadres in het lootje zetten.
|
Citaat:
|
Zo, jongens! Lootjes inleveren en dan worden ze getrokken! *O*
|
SARAH! :BLOOS: Ik ga zo toevallig naar Leeuwarden om cadeautjes te kopen voor sinterklaas met mijn vriend dan kan ik het zo mooi allemaal in 1 keer doen :bloos:
|
Ik ga het proberen donderdag, vrijdag of zaterdag te regelen. Kan ik mooi de Admin- en DK-sinterklaascadeautjeszoektocht combineren :o
|
Citaat:
|
We doen zo verzenden dat ze er rond 5 december zijn toch? Wat is het dan? De 3e of de 4e verzenden als pakketje :O?
|
Citaat:
|
Oh haha ik dacht al :D
|
Citaat:
|
Ja he? Dat idee had ik dus ook :Y Net als met de kerstdagen, alles duurt ineens langer. Voor de zekerheid dus de 3e versturen (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |