![]() |
Profielkeuze 3VWO Wiskunde
Hoi Allemaal,
Ik weet welk profiel ik wil kiezen, namelijk NT met economie. Maar ik zou ook nog WisD erbij willen, maar dat geven ze niet op mijn school. Wat moet ik doen? |
Wat is precies de reden dat je wiskunde D erbij wil? Als je geïnteresseerd bent in wiskunde kun je via zelfstudie natuurlijk genoeg doen. Verder heb je met NT toch sowieso toegang tot bèta-opleidingen? (in mijn tijd was er nog geen wiskunde D, dus ik weet niet hoe het nu precies zit)
|
Ik doe al sinds klas 1 mee aan de Nederlandse wiskunde olympiade en ben in klas 2 tot de finale gekomen en wil op het gebied van wiskunde meer uitgedaagd worden. Bij LOI kun je wiskunde D doen maar dat kost wel zomaar eventjes €528,-. En dat vinden mijn ouders te duur.
|
Je zegt in een ander topic dat een andere lokatie van je school wel wiskunde D aanbiedt. Is het een idee dat je voor wiskunde D lessen naar die lokatie gaat, dus op en neer fietst vanaf je eigen school? Je zou het aan je decaan kunnen voorstellen.
|
Bedankt, ik ga dat proberen. Maar weten jullie of zoiets vaak gebeurt? Dat mensen een vak op een andere school doen.
|
Een andere locatie is toch geen andere school? Ik denk dat het niet vaak gebeurd omdat het met roosteren lastig is.
|
Bij mij op school gebeurde het vrij regelmatig. Mensen van mijn school werden dan naar het gymnasium gestuurd voor Latijn of Cambridge Engels. Overigens was dat dezelfde overkoepelende organisatie, maar wel daadwerkelijk andere school / andere roostermakers en alles.
|
Het is wel een andere school, maar onze school heeft er een samenwerkingsverband mee. Er zijn ook docenten, die op beide scholen werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |