![]() |
Kopen
Hallo,
Ik ben een jongen van bijna 15 en mijn vriendin is 15, ik heb nu 2,5 week met haar en wil haar met iets verassen wanneer we 1 maand hebben, maar ik heb geen idee wat ik moet kopen, kunnen jullie me helpen en zeggen wat meiden van 15 leuk vinden om te krijgen, ik dacht zelf aan een ketting ofzo maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een meisje van 15 leuk vind om te krijgen.. HOPELIJK SNELLE REACTUE :) |
Uhhm ik ben zelf 12 maar ik zou denk ik voor ketting of oorbellen gaan want ja die draag je sneller ik zou en hartjes ketting leuk vinden bijv je kunt hem openen 1 foto van jou en 1 foto van je vriendin ik zou dat te minste super leuk vinden maar smaken verschillen! Tip : vraag aan een goeie vriendin van haar die je kunt vertrouwen en het niet door vertelt ❤️
|
Ik heb zelf gevraagd aan me meisje dr beste vriendin en dan vragen ze het zonder het doortevertellen
Het is beste optie |
... voor 2,5 week? Eh ik zou het vooral lief houden maar goedkoop. Een mooie roos met een lieve kaart oid.
|
Een (duur) cadeautje lijktt me een beetje overdreven bij zo'nn korte tijd. Jullie kunnen ook wat leuks gaan doen om het te vieren. Trakteer haar op watwat lekkers, ga een milkshake of eenn oliebol met drdr eten.
|
Bespaar jezelf de cadeautjes en ga samen iets leuks doen. Efteling oid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |