![]() |
Was het maar saai, dat was het nog wat #1878
Nieuwe!
Paranoide 47 Sigmund 45 Sarah 38 Absinthe. 35 Mutant 34 Little Phoebe 28 Sadye 27 fizzle-fluffy 26 Pip 22 Miekje* 22 Lusi 20 Trimm Trabb 19 Neko* 18 Lieveheersbeest 16 Osmose 13 .sann 12 Knitten 12 Tina 11 MargotTenenbaum 11 Carn 8 Dark Phoenix 7 Ingegerd 5 biesloak 5 deadlock 5 Snebbeltje 3 Turk February 2 Quintiano 2 ßuerp 2 Qimm 1 Gambokkur 1 Spruit. 1 Ietje5 1 Wout 1 Klovorhop 1 Quis 3.0 1 |
Potverdikkie, ik zag helemaal niet dat het topic vol was. :herp:
Bij deze ook hier aaitjes voor Snebbel. |
Effe wat anders, ik heb gisteren voor het eerst een hele zooi aan schoenen op MP gezet, en ik kreeg net het enthousiastste mailtje ooit. Van het niveau 'pleaaaase mag ik ze hebben, ze zijn zo mooi omg!!!' :D
en daarna: "Ben blij nu Wil ze zo graag!!! Ben ik 5cm langer, jeeeuuu!!!" Aww. |
:D Ahww.
|
Sterkte Snebbeltje :(
|
Ik had vandaag iemand van de verzekering aan de telefoon. Ze las gedurende ons gesprek de hele tijd heel netjes van een script voor, allemaal lelijke zinnen die bij dat werk horen. Ze sloot af met: "Dan wens ik U nog een heel fijne middag, meneer J. Achternaam." Ik zei: "Meneer J. Achternaam." Toen zei ze opeens lachend en met aangeschoten klinkende stem: "Jaaa, jaaa."
|
Waarom vallen infoavonden niet op normale dagen of onder schooltijd -O-
|
Citaat:
|
Thanks allemaal
|
Vandaag getekend! Huisje schoongemaakt en erachter dat we helemaal niet zo veel hoeven te doen als we dachten, superchill (y)
|
Lekker bezig, Phoebe (y)
|
Gefeli. Gauw een forummeet in Delft dus? :yeah:
ps: Er is nu bij 'Je zal 't maar zijn' een man die geilt op vrouwen met geamputeerde benen. Sophie Hilbrand kijkt er wel erg ongemakkelijk bij. |
Ik krijg Miekje en Mutant binnenkort al over de vloer, hoorde ik :p
|
Ohja? :lisa:
|
Ik heb een breimand nodig. Of ik vind dat ik een breimand nodig heb :lisa: Ik weet nu niet waar ik mijn bollen wol en breipennen moet bewaren.
|
Uh, op de grond? :D
Of in een koffer! Een breikoffer op wieltjes! |
Citaat:
Je kan ze in een plastic zak doen, maar dat staat lelijk. Ik denk ook dat je een breimand nodig hebt, Miek. (Y) |
Brei een mand!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar stel dat ik zou breien, dan zou ik de zooi niet los op de grond gooien, maar in een doos op de grond ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu wel een duisentfijne sjaal aan het breien met een hele mooie steek <3
Spoiler
|
Ik weet nu echt niet meer welke opleiding ik moet gaan doen. En mijn ouders zijn niet echt helpend. Mijn vader eist zowat dat ik de verpleegkundige opleiding doe en mijn moeder zegt: zolang je werk en plezier hebt is het goed. -O-
|
Hey Miekje, als ik je lief aankijk, wil je dan een sjaal voor mij breien? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Miekje, heb je je naamzoek gevonden op onzin :cool: met die oude foto van ons
|
|
Citaat:
|
Ik wil zo eentje:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winke...le30319690.jpg En dan heel lang. Tot je knieën lang (gelukkig ben ik zelf niet zo heel groot :D) |
Ik heb geen idee welke steek dat is trouwens, want ik brei niet :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb gegoogled op mijn nickname en dan op afbeeldingen, dat is alles! Google weet ALLES van ons :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:yeah: |
Citaat:
Ik was daar een mongool :D (n) Barabas(:D) vond een topic uit 2008 waar ik jou nog nadoe! |
Al die oude foto's <3 Ik word er een beetje melancholisch van :ghe:
|
En papa heeft ook whatsapp :herp: Hij gebruikt duizend smileys en omg, wtf en thx. EN DUIZEND SMILEYS.
|
Deze megameet holy shit. :cool:
|
Citaat:
Dat is voor mij 3 verhuizingen en ook 3 computers geleden :eek: |
|
:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |