![]() |
Sann kan wel een saaingerschap gebruiken #1879
Vrijwilligers kunnen solliiteren per PM.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Sigmund 50 Lusi 49 Ertur 41 Sadye 39 Paranoide 34 Miekje* 31 Knitten 29 Quintiano 27 Trimm Trabb 26 Carn 23 fizzle-fluffy 21 Turk February 19 biesloak 14 .sann 13 Ingegerd 11 Tina 9 Little Phoebe 9 Mutant 9 Snebbeltje 8 Neko* 7 Pip 6 deadlock 5 Noedelhap 4 Absinthe. 3 Schrödinger 3 Lieveheersbeest 3 Martiño 2 Wout 1 Dark Phoenix 1 Sarah 1 MargotTenenbaum 1 ßuerp 1 Odette 1 Toon topic & sluit venster |
Ja hoor en ook nog te laat :bob:
|
Ik kan ook gewoon een boobjob nemen, veel makkelijker en goedkoper op de lange termijn (Y)
EN M'N BORSTEN ZIJN HELEMAAL NIET KLEIN ZE ZIJN NOG STEEDS DIKKE PRIMA :BOB: |
Hij is homo, wat weet hij ervan :mad:
|
:D:D
|
Ik ben geen vrijwilliger. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat haar borsten te klein zijn voor mijn smaak.
|
|
België doet weer niks. Hufters.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Sann: Je had gelukkig geen laffe tetten, dus als ze nu iets minder zijn dan zijn 't nog steeds normale tetten. Proportionele tetten! |
Ik stel voor dat puntsann foto's van haar tieten voor en na moet posten. Wie is er nog meer voor?
|
Grapjas, heb je geen abonnement op de nieuwsbrief ofzo? Ik heb er tientallen in mijn inbox :s
|
Nou, doorsturen dan!
|
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de tetten van puntsann :lief::lief::lief::lief::lief::lief:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het niet nemen van politieke beslissingen wegens politieke impasse zorgt er voor dat de Belgen heel wat beter door de crisis varen dan Nederland :facepalm::D:yeah: /serieus
|
haha, dan heb je een PS4 en dan begin je een inbel-show :D
http://www.eurogamer.net/articles/20...-call-in-shows |
Citaat:
|
Maar wel kunnen zeuren over 'dat iets er te Vlaams uitziet' omdat het zwart of donkerblauw met geel is. Destijds met de nummerplaten, nu met stoplichten. Godverdomme wat een land vol zeikers.
|
Ik heb alle vroegere foto's van m'n tetten gewist, want ik kan het niet aan om te zien hoe erg ze gekrompen zijn :'(:'(
Spoiler
We hebben het te lang over m'n tetten ander onderwerp :bob: |
Cup D
Ook de Nederlandse dames waren alert. Gemiddeld hebben vrouwen in ons land cup D. http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/arti...gebracht.dhtml Oke ik ben gemiddeld, ook goed :bob: |
WAAROM ZET IK M'N CUPMAAT OP HET FORUM HEB JE DAN NIKS GELEERD :MAD:
|
Okee, ik ga 't erover hebben dat 't gemeentehuis hier maar 3 uurtjes per dag open is en in het weekend niet, dus nu kan ik geen nieuwe ID-kaart aanvragen, of iig niet één die op tijd is voor als ik het huisje aangeboden zou krijgen. Aaargh, wat nu? :'(
Ik heb ook geen rijbewijs wat ik lan laten zien ofzo. |
Ik weeg wel minder dan de gemiddelde Nederlandse vrouw, dus ik ben alsnog goed bedeeld. Tot zover m'n issues :mad:
|
In dat geval moet ik nu maar stoppen met sporten, ik wil niet dat mijn tieten krimpen. :(
|
De ene D is de andere niet :d
|
Citaat:
Ik ben breder dan jouw oude zelf en ik heb maar B. Als ik zou afvallen heb ik gewoon geen tet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
OH ik doe geen uitspraken over mijn tetten, maar leuk geprobeerd :lief:
IK geef aan dat een gemiddelde D nogal een dom gemiddelde is. |
Lusi heeft een superieuritetsgevoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben echt al helemaal aan het inbeelden wat ik ga doen in mijn nieuwe huisje en hoe ik ga inrichten en hoe ik in de zomer lekker kan kijken naar alle bootjes die komen langsgetuft...:lief: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of bij de politie (haha, ik schreef politiet) aangifte doen, dan krijg je een document dat je tijdelijk kan gebruiken. Normaal gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh crap, wat is het al laat, douchetaim.
|
Citaat:
|
Hehe, dan kom je deze net tegen:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...QK_700b_v1.jpg |
Ik ben blij met mijn pronte AA-cup :yeah:
|
pronte moobjes. <3
|
Pronte borstjes is een mooie uitdrukking!
Ik heb 't echt superrrrr koudddddd :( |
Het is ook superkoud! Brrr. Ik heb niet eens een goede winterjas.
Degene die ik gister had opgehaald bleek te groot en is nu ingepikt door m'n moeder. :bob: |
Jaa en ik heb ook nog afgesproken om te gaan wandelen met een vriendin. Nog meer kou :( Maar wel bossen en hond en knuffelen en misschien nog yoga ook <3
|
Citaat:
|
Ik heb Lusi wel eens ontmoet en ik schat dat ze cup 65H heeft. :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |