![]() |
Feestje organiseren
Hoi!
Ik weet dat hier al weetikveelhoeveel topics over zijn... Maar er staan gewoon nog geen ideeen voor mij bij. Ik word binnekort 15, en ik heb geen idee wat ik moet gaan doen. Er komen waarschijnlijk 6 meiden (met mij erbij zijn we dus met 7) Het probleem is dat ik in een heel klein appartement woon, en er is dus geen plek om een feest te geven. Daarbij zitten we thuis nogal krap met het geld, dus daar moet ook rekening mee gehouden worden. Het is zegmaar een groep met best stoere meiden. High tea en make-up zit er dus niet in... Iemand ideeën? |
Het lijkt me gezien de leeftijd van de jongedame verstandig dat ik hier niet inhoudelijk reageer.
|
Gewoon slaapfeestje, samen friet eten, film kijken, allemaal in een slaapzak in de woonkamer liggen (kan ook prima met z'n zevenen in een kleine woonkamer). Altijd leuk!
|
Hoop consoles, dekens en matten op de grond, pizza, bier (of whatever graag gedronken wordt) en amusement!
|
Oh wacht, 15, schrap het bier.
|
Dat is eigenlijk geen optie ;)
Er passen denk ik net wel 7 luchtbedden in onze woonkamer, maar dat gaat mijn moeder dus nooit goed vinden omdat we dan de hele tent moeten verbouwen... Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat niet goed vind, maar zo zijn moeders soms nou eenmaal ...... het mag niet. |
Ahh wel jammer! Maar je kan toch ook gewoon je vriendinnen uitnodigen en een film gaan kijken? Dat lijkt mij wel leuk.
|
Samen gourmetten of chocoladefonduen en daarna film?
|
Kamperen? Kan ook in de achtertuin. kampvuur bouwen, marshmallows, do or dare spelen :p
Zelf pizzas maken (of bestellen als daar geld voor is), horrorfilms of klassiekers erbij! |
Citaat:
|
Heel erg bedankt voor de andere reacties tot nu toe! Ik kan er wel wat mee!!!
Leuke ideeën! |
Heb je misschien een goeie vriendin met een grotere woning? Dan zou je vriendelijk kunnen vragen aan haar ouders of het een mogelijkheid is om daar te vieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik heb wel een goede vriendin bij wie ik al mn hele leven half woon, eerst vierden we ook altijd samen onze verjaardag (ookal is zij in maart jarig en ik in december ;) ) Maar nu zitten we niet meer bij elkaar in de klas en ze heeft ook een boel andere vriendinnen, en dan vind ik het nog wel wat ongemakkelijk om daar zo aan te komen zetten ;)
Vorig jaar ben ik met een stel vriendinnen naar mijn opa gegaan en die ging ons schilderles geven :) Dat was ook heel leuk, maar niet voor 2x. Misschien (als ik heeeeeel veel ga werken komende tijd) krijg ik het voor elkaar om genoeg geld bij elkaar te sparen zodat we kunnen gaan lasergamen ;) xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |