![]() |
Technische wiskunde studeren
Hoihoi,
Ik wou misschien technische wiskunde studeren (in Eindhoven) en vraag me af hoe die studie is....?? Ik heb namelijk gehoord dat het echt een hele zware studie is. Zelf sta ik een 6,5 voor wiskunde b en een 7,0 voor wiskunde d, maar die punten kun je met een korreltje zout nemen (lang verhaal) Ik ben best gemotiveerd wat betreft wiskunde en vind het ook leuk, ben er ook wel goed en heb aardig wat inzicht (ook weer niet bijzonder veel, hoor). Dus: aan mensen met die er ervaring mee hebben, hoe is technische wiskunde? Of als iemand advies heeft betreffende mijn keuze, graag :) Thanks! |
ga eens meelopen, volg een college etc en je krijgt snel genoeg een indruk. Je kunt misschien ook online het studieschema bekijken (geen idee hoe dit heet) waarin alle vakken met bijbehorende studiepunten instaan, dan weet je al een beetje wat je te wachten staat.
|
Die punten hoef je je geen zorgen over te maken, zeker als een gebrek aan talent niet het probleem was en je nu wel voldoende motivatie hebt.
Verder is het geen extreem moeilijke studie hoor, het is meer dat de meeste andere studies simpel zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |