![]() |
klaarkomen in mij?
ik slik al langere tijd de pil ook elke dag op de goede tijdstip.
maar op een of ander manier vind ik het eng/vertrouw ik de pil niet. wij hebben wel seks zonder condoom maar mijn vriend mag niet in mij klaarkomen omdat ik de pil niet helemaal vertrouw (ja ik weet van voorvocht kun je ook zwanger raken) maar zijn er meer meiden die het ook hebben? groetjes onzeker meisje |
Als je het toch niet vertrouwt dan kan je beter helemaal geen seks hebben zonder condoom. Of hij in je klaar komt of niet zal het verschil niet snel maken.
Verder is de pil zo betrouwbaar als het komt, dus ik zou gewoon proberen je irrationaliteit eromheen los te laten. |
Als je hem gewoon goed slikt is er helemaal niks om bang voor te zijn.
|
Ik herken me in wat je zegt, ik ben zelf (en mijn partner ook) heel voorzichtig daar mee, ik slik hem optijd en goed maarja je kan beter voor 't zingen de kerk uit, ben je echt zeker..
Ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar een vriendin van mij heeft altijd heel trouw de pil geslikt, nooit vergeten of iets en ze heeft nu een kindje van 2.. Better safe than sorry! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem er dan gewoon een koperspiraaltje naast als je je zo'n zorgen maakt. Van voor 't zingen de kerk uit verklein je je risico misschien van 0,2% naar 0,02% maar de seks wordt er niet leuker van.
|
Citaat:
Citaat:
Verder wat Paranoide zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hormonen veel vervelender dan het idee van koper, maar dat is persoonlijk. |
Citaat:
|
Een vriend van mij is een keer aangereden terwijl hij over het zebrapad liep dus je kan beter ook niet over zebrapaden lopen.
|
laat die jongen lekker in je klaarkomen. niet zo spastisch zijn voor wat er misschien kan gebeuren. zo kun je ook niet volledig ontspannen van de seks genieten.
als je dat niet kan....tja dan toch met condoom of idd spiraal seks hebben |
Citaat:
Mirena levert lokaal lage dosis hormonen. Koperspiraal voorkomt zwangerschap door je baarmoeder zo geïrriteerd te laten zijn dat zwangerschap 'm geen goed idee lijkt. Beide behoeven geen pil erbij. Ik heb overigens hetzelfde als TS, aangezien je van ziekte (diarree, braken) extra risico loopt. Ga af op je eigen gevoel, je seksleven aanpassen hierop is gewoon zonde. Regel het wat constructiever dan dit soort malle techniekjes om je onrust te sussen. |
Komt nog bij dat een spiraaltje plaatsen gewoon bij de huisarts kan tegenwoordig; even in de pauze..?
|
Citaat:
Dat ik twee dingen aanraad is omdat OP niet op één anticonceptiemiddel durft te vertrouwen. |
Citaat:
Citaat:
|
Bestaat een koperspiraaltje nog?
ja ik vind het ook een beetje eng om in mijn vriendin klaar te komen, daarom haal ik hem er altijd uit voordat ik klaarkom. Ik vind het ook 10x zo geil om over mijn vriendin heen klaar te komen dan in haar dus voor mij maakt het niet veel uit. Vind je vriend het ook jammer om het eruit te halen dan? |
Maakt niet uit of je klaarkomt of niet. Zodra hij erin zit zonder condoom kan je al zwanger worden.
Als je het o eng vind kan je beter gewoon een condoom eromheen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze slikt de pil, en heeft seks zonder condoom, maar laat het klaarkomen achterwege wat totaal onnodig is aangezien ze toch al zwanger kan worden zonder klaarkomen. Ja, en ga mij alsjeblieft niet vragen of ik van de pil heb gehoord he knulletje, Trouwens, ook als je de pil slikt kan je zwanger worden maar dat wist jij zeker niet he? Wijsneus |
Citaat:
En ik weet waarschijnlijk meer dan je denkt voor een 'knulletje.' Leuk om te zien hoe je zo snel beledigd bent. :) |
Een gezonde discussie over de veiligheid van de pil vind ik prima, maar ik wil wel dat jullie toevoegingen als "knulletje" en "wijsneus" achterwege laten. Dat is onaardig en nergens voor nodig.
|
Citaat:
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk altijd langs de huisarts en de opties bespreken die er zijn qua voorbehoedsmiddelen, want er is nog veel meer dan alleen een pil. Misschien weet hij/zij wel iets waar je je veiliger bij voelt of kan hij/zij je gerust stellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |