Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisjes & mijn leven... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1885561)

Rareme 27-11-2013 22:58

Meisjes & mijn leven...

Hey allemaal.

Ik ben al 1 jaar lang single en krijg het maar niet voor elkaar om een meisje te krijgen.

De meeste gebruiken mij als een normale vriend omdat ze advies van me willen.

Ik ga makkelijk om met vrijwel iedereen.
Ik ben op zoek naar een relatie om met haar gelukkig te zijn (zonsondergang, sterrenhemel kijken, enz).

Help me? :o

TCO 27-11-2013 23:14

Hoe oud ben je?
Verder is het belangrijk om over te komen als een potentieel lief, niet als potentiële vriend.
Wees niet té lief, durf haar ook eens wat te plagen. Flirt wat, maak 'seksueel getinte' grapjes. Durf haar aan te raken, etc..

Lees deze tips eens door :D

Rareme 27-11-2013 23:24

Dankje!
En ik ben 18.
Er was trouwens wel een meisje die in de supermarkt op de hoek werkt die steeds naar me keek (stiekem). Ik werk er zelf niet..

Hoe pak ik dit aan?

TCO 27-11-2013 23:36

Probeer oogcontact te maken en dat even 'vast te houden'. Als je merkt dat het oogcontact er is, tover je je minst creepy glimlach boven. Lacht ze terug, is de kans groot dat je groen licht heb om met haar te gaan praten. Ze is waarschijnlijk druk bezig dus probeer het ijs even te breken, geef haar een complimentje ofzo en vraag wanneer ze pauze heeft (of haar gsmnummer). Je kan dan op een andere moment eens afspreken.

Geen idee of het werkt, maar je kan het altijd proberen :D

Lusi 27-11-2013 23:37

Je wil een relatie om de relatie. Niet om een specifiek persoon. Gedoemd te mislukken.

Praat met dat meisje. Hoe handig is haar werk? Vraag waar iets staat :herp:

Rareme 27-11-2013 23:45

Ik ga het proberen en ik ga voor de relatie om de relatie.
Heb 2 exen. De ene had veel tegen me gelogen en kon ik haar niet vertrouwen en bij de ander wilde haar ouders niks van me hebben. :/

Bedankt voor jullie reacties!

Lusi 28-11-2013 08:25

Succes!

Ps relatie om relatie is doorgaans niet waar men voor gaat. Maar aangezien jij dat wel doet kun je net zo goed een eenzame single mom ofzo opzoeken, ergens een gewillig meisje met daddy issues opdoen of even de lokale gehandicapteninstelling bezoeken. Relatie zo gepiept!

Rareme 28-11-2013 08:33

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 33377909)
Succes!

Ps relatie om relatie is doorgaans niet waar men voor gaat. Maar aangezien jij dat wel doet kun je net zo goed een eenzame single mom ofzo opzoeken, ergens een gewillig meisje met daddy issues opdoen of even de lokale gehandicapteninstelling bezoeken. Relatie zo gepiept!

Grappig hoor -_-

Lusi 28-11-2013 08:35

Het was geen grapje.

Prue Halliwell 28-11-2013 08:46

Citaat:

Rareme schreef: (Bericht 33377761)
Ik ga het proberen en ik ga voor de relatie om de relatie.
Heb 2 exen. De ene had veel tegen me gelogen en kon ik haar niet vertrouwen en bij de ander wilde haar ouders niks van me hebben. :/

Bedankt voor jullie reacties!

Vergelijk nooit je volgende relatie met je toekomstige. Elke meid is anders!:nono:

Reverend 28-11-2013 11:54

Ik ben al 7 jaar single. Niet zo whinen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.