Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   saaie seks (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1885657)

qzert 01-12-2013 14:42

saaie seks

Beste leden op dit forum, ik weet niet wat ik moet doen!
Ik ben nu al bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en ik zie haar nog steeds heel graag.
De seks is wel goed, maar altijd hetzelfde. Ik wil nieuwe dingen uitproberen zoals een keer anaal of footjob maar zij is er helemaal tegen.. Zelfs voorspel te geven/krijgen gebeurd maar om de zovele weken.. ik heb het al aan haar gevraagd of ze een van de bovenstaande dingen wil uitproberen, maar ze zei dat ze het raar vond om het met haar voeten te doen en anaal wil ze absoluut niet. Wat moet ik doen ?

Lusi 01-12-2013 14:46

Dingen proberen die zíj leuk vindt.

jasmijn18 01-12-2013 15:42

Als ze het echt niet wil zou ik de keuze maken of iemand anders misschien beter bij je past..

Paranoide 01-12-2013 17:00

Als je hier echt mee aan 't werk wil moet je gaan kijken naar haar onderliggende beleving. Daarmee bedoel ik niet welke handelingen ze lekker vindt, maar welke concepten zij ervaart als geil of sexy. Als je dat gedestilleerd hebt kun je kijken of je die dingen ook kunt verbinden aan wat jij leuk vindt.

Voorbeeld: misschien wil ze geen footjobs omdat ze het associeert met mannelijke onderdanigheid en dat onaantrekkelijk vindt. Dat is een goeie reden. Maar het is natuurlijk niet de enige associatie die zo'n handeling kan oproepen, dus je kan kijken of ze een van deze wél aantrekkelijk vindt: perversie, 'raarheid', een verboden vrucht, samen een connectie delen door het doen van iets 'vies', acrobatiek, gênante houdingen. Die dingen hebben ook weer hun eigen connotaties: iets smerigs doen voor iemand kan bijvoorbeeld weer aanvoelen als een offer, of als gunst, of als een geheim dat je samen deelt, etc, etc.

Er is niet één correcte weg. Als ze die footjobs bijvoorbeeld niet wil omdat ze onzeker is over haar voeten dan is die mannelijke onderdanigheid misschien juist het antwoord: dat kun je vastpraten aan dat je álles aan haar leuk vindt, dat zij de controle heeft, etc.

Of misschien associeert ze het hele concept van 'nieuwe dingen doen' wel met 'ik ben niet meer goed genoeg'. Dan kun je het presenteren als uiting van acceptatie en genot van elkaars lichaam.

Je moet dus kijken naar wat zij interessant vindt en hoe dat aansluit bij jouw interesses. Op een abstract niveau, niet op het niveau van 'he weet je waar je me ook eens mee kan aftrekken'. Op die manier vinden mensen vaak opeens veel meer dingen leuk dan ze dachten.

Het spreekt eigenlijk voor zich, maar voor de zekerheid: let erop dat je haar niet zit voor te liegen, je moet 't wel menen. En het is ook niet de bedoeling dat je haar gaat zitten overtuigen of overhalen. Meer dat je door middel van dialoog naar de tussenweg zoekt, 't punt waarop jullie allebei raakvlakken hebben. Bovendien is dit geen magische aanpak, het kan goed zijn dat er dingen zijn die ze gewoonweg écht niet leuk vindt.

En dat allemaal gezegd hebbende:

Ik denk dat ze gewoon een lager libido heeft dan jij en dus gewoon niet zoveel interessant vindt. Dan kun je doen wat je wil maar veel spannender wordt het niet.

musiclover1010 14-12-2013 21:26

Ga een keer opeens voor haar strippen of geef haar een massage. Jij naakt, zij naakt. Haar kut maseer je natuurlijk met je tong xd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.