![]() |
gladgeschoren?
Ik ga binnenkort seks hebben met mijn vriend, maar hoe moet ik mezelf dan geschoren hebben? wat vinden jongens lekker?
|
Persoonlijk vind ik chocola best lekker, maar de meningen daarover zijn verdeeld.
Hoe je geschoren bent (of niet) moet je echter helemaal zelf weten. En als je echt zo graag in de smaak wilt vallen, vraag het dan aan degene met wie je seks gaat hebben. Vind hij waarschijnlijk nog leuk ook. |
Ik zou voor geschoren gaan. Het ziet er over het algemeen netter uit. Ook heeft phoenix gelijk, vraag het hem. Maar in ieder geval zou ik ervoor zorgen dat hij geen haren in zijn gezicht krijgt als hij je gaat beffen.
Zelf vind ik een streepje mooi en dat heb ik tegen mijn vriendin gezegd en ze heeft het voor me gedaan :) PS: Ik weet niet hoe ervaren je bent met scheren daar beneden, maar scheer in ieder geval niet voor de eerste keer de dag voordat je seks gaat hebben, stel je krijgt allemaal rode bultjes ofzo |
doe gewoon waar je je zelf prettig bij voelt. ik heb liever een streepje of iets dergelijks. kaal vind ik wat kinderlijk. maar dat is voor iedereen anders.
doe wat jezelf fij vindt en als hij het niks zou vinden zal hij er vanzelf wat van zeggen |
persoonlijk vind ik een streepje het mooiste maar doe gewoon wat jij wil
|
Als je scheren vervelend vind of zo in één keer een erg grote stap vind kan je het ook gewoon bijknippen. Dan is het toch wat meer verzorgd zonder dat je de irritaties van het scheren hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |